  • 1. Data: 2009-01-18 14:43:44
    Temat: wykres bazy w metastocku, instrument bazowy/pochodny
    Od: donk <r...@o...pl>

    Czesc,
    mam pytanie, czy jest mozliwe wykonanie wykresu bazy w metastocku,
    powiedzmy pomiedzy indeksem wig20 a kontraktem na niego (ogolnie miedzy
    dwoma dowolnymi notowaniami)?
    nie doszukalem sie takiej opcji, moze ktos bedzie wiedzial?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-18 16:19:20
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "donk" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dwoma dowolnymi notowaniami)?
    > nie doszukalem sie takiej opcji, moze ktos bedzie wiedzial?

    Wskaźnik Relative Strength Comparative

    Pzdr

  • 3. Data: 2009-01-18 17:41:18
    Od: donk <r...@o...pl>

    kigam pisze:
    > Użytkownik "donk" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wskaźnik Relative Strength Comparative
    >
    > Pzdr

    dzieki.
    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-01-18 20:38:24
    Od: p <p...@g...com>

    On 18 Sty, 15:43, donk <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dwoma dowolnymi notowaniami)?
    > nie doszukalem sie takiej opcji, moze ktos bedzie wiedzial?

    Możesz do tego wykorzystać funkcję "Security", która umożliwia
    odwołanie się do danych innych niż aktualnie otwarte. Dla przykładu
    zdefiniowany przeze mnie wskaźnik _baza jako różnica pomiędzy cenami
    CLOSE dla otwartego wykresu FW20 a wykresem WIG20:

    C-Security("C:\MetaStock Data\GPW\WIG20",C)

    pozdrawiam