  • 1. Data: 2009-01-18 16:37:23
    Temat: WNIOSEK FORMALNY:WGPW kupiona przez KGHM
    Od: k...@p...onet.pl

    1.KGHM "dusi sie od gotoovki"-poza natualna dzialalnoscia wydobywania i
    wydzielania i oczyszczania polskiego zlota czyli miedzi ma Dzialke
    telekomunikacyjna tu dwie sieci z Dialogiem itd.

    2. Znowu zabiora mu dywidende i spolka bedzie gloaq jak "ruda", nie mylic z
    Rudym i pancernymi:-) Zatem laczac fakt poszukiwania silnego partnera przez
    gielde niech gielda zostanie polska i niech przejmie wieden z praga i
    Budapesztem a niech to zrobi KGHM bo to swietny mocny partner z kontaktami i
    znany na calym swiecie i ma swietnego prezesa i specjalistow tez finansowych.

    kroovka, tez chetna do pomocy

  • 2. Data: 2009-01-18 17:10:46
    Temat: Re: WNIOSEK FORMALNY:WGPW kupiona przez KGHM
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > i Budapesztem a niech to zrobi KGHM bo to swietny mocny partner z
    > kontaktami i znany na calym swiecie i ma swietnego prezesa i specjalistow

    Niech Państwo kupi od siebie giełdę, a potem niech sprzeda sobie przez
    PKNOrlen z zyskiem 100% i będziemy mogli wszyscy iść na wcześniejszą
    emeryturę. Operację trzeba powtarzać co rok.

  • 3. Data: 2009-01-18 20:56:45
    Od: k...@p...onet.pl

    > Niech Państwo kupi od siebie giełdę, a potem niech sprzeda sobie przez
    > PKNOrlen z zyskiem 100% i będziemy mogli wszyscy iść na wcześniejszą
    > emeryturę. Operację trzeba powtarzać co rok.
    -

    Nic nowego-moge sie zapytac po co byl teraz pomysl oddania naszej-Mojej!
    gieldy, Naszej! gieldy.

    Ale przyklad idzie np z City Group. City Bank Czy Warsowia przechodza pod
    wladanie Panstwa a u nas WGPW bedzie w silnej grupie KGHM. Chcemy tego i damy
    taki wniosek na NWZA i przeglosujemy lacznie z naszymi funduszami emerytalnymi
    i 2 filarem i kto chce jeszcze bo to da wzrost wartosci spolki KGHM i wzrost
    naszych skladek
    tego chcemy i tej dyskusji
    kroovka

  • 4. Data: 2009-01-18 21:33:01
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    -

    > Nic nowego-moge sie zapytac po co byl teraz pomysl oddania naszej-Mojej!
    > gieldy, Naszej! gieldy.

    Możesz.

    > Ale przyklad idzie np z City Group.

    Zły przykład idzie i nie z góry tylko z boku.

> [...]
    > damy taki wniosek na NWZA i przeglosujemy lacznie z naszymi funduszami
    > emerytalnymi i 2 filarem i kto chce jeszcze bo to da wzrost wartosci

    Wy chcecie ale my nie chcemy. jaki będzie wynik głosowania to się zobaczy.