  • 11. Data: 2005-01-07 18:19:54
    Temat: Re: wyciągi papierowe BPH
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    > Czy istnieje wymóg (przepisy) generowania i wysyłania wyciagów bankowych

    Tak, Art. 728. ust.2 KC

    > (w formie papierowej)

    Nie znam takiego aktu prawnego.

    > i tylko za zgodą klienta odstąpienie od tego?

    Art. 728. ust.3 KC

    > Coraz bardziej wkur...y klient BPH

    A który z banków jest cymes?

  • 12. Data: 2005-01-07 23:38:18
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > Czytam to 27 raz i znalazłem tu coś innego: że "opłata za prowadzenie
    rachunku
    > _nie obejmuje_" m.in. wysyłki wyciągów w formie papierowej do klienta". A
    jak
    > nie obejmuje, to...?

    Jest 0 tak jak wypłata w bankomatach i wypłatę na asygnatę (w wymienionych w
    pkt 18 zdarzebiach)

    > zdaje, że już nie za długo :-)
    > Jest tu jeden taki na grupie, który na pewno już wie, ale on nie powie :-(

    To już zależy od Centrali Banku - jak tam masz wtykę to się dowiesz. Już z
    rok temu słyszałem pogłoski że zostaną wprowadzone opłaty za przelewy - jak
    dotychczas nic z tego nie wyszło (i dobrze)

    Patrz wyżej

    Darek

  • 13. Data: 2005-01-08 08:20:20
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Trochę zakręciłem się. W TOiP nie ma pozycji dotyczącej wysłania wyciągu raz
    w miesiącu wiec jest on bezpłatny. Takie jest moje zdanie.

    Darek

  • 14. Data: 2005-01-08 22:29:12
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Trochę zakręciłem się.

    Każdy by się zakręcił :-)

    > W TOiP nie ma pozycji dotyczącej wysłania wyciągu raz
    > w miesiącu wiec jest on bezpłatny. Takie jest moje zdanie.

    ...no i stan organoleptycznie stwierdzony.

    Ale jest ten "ciekawy" punkt 20, nie obejmuje, ale że nie podano, to darmo. A
    jak podadzą...
    A może ktoś by mógł mnie wyprowadzić z mylnego błędu i jakoś inaczej to
    zinterpretować?

    Jacek