  • 1. Data: 2009-10-29 09:11:39
    Temat: jestem uzalezniony od jedzenia i od spania
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Według nowych założeń nie będzie można uprawiać też hazardu w
    Internecie. - Nie da się go opodatkować, więc zdecydowaliśmy się na jego
    zakazanie - tłumaczy Jacek Kapica, wiceminister finansów.

    I dziś granie w internetowych kasynach jest nielegalne, ale nie ma
    pomysłów, jak ścigać łamiących zakaz. Najlepiej świadczy o tym fakt, że
    w sieci dostępnych jest ok. 25 polskojęzycznych witryn zagranicznych
    serwisów umożliwiających gry losowe.

    Wiceminister Jacek Kapica zapowiedział, że teraz zajmą się tym służby
    celne i skarbowe. Jak? Mają ścigać łamiących zakaz m.in. śledząc
    przepływy finansowe firm organizujących grę w sieci
    ---Koniec---
    (Rzepa)

    Geniusz Kaszub wypowiedział swoje kolejne marzenie i poszedł grać ze
    Zdzichem i Rychem w piłkę. Szczegółami realizacyjnymi zajmą się już
    "fachowcy" niższego szczebla znani od początku lat 90 ze swej rzetelnej
    i pożytecznej dla kraju i obywateli pracy na niwie...

  • 2. Data: 2009-10-29 09:17:03
    Temat: Re: jestem uzalezniony od jedzenia i od spania
    Od: "eVerest" <k...@d...com.pl>

    hehe, internetowy hazard zabroniony??? uważajcie bo zaraz pozamykają nas
    wszystkich!!!
    przeca my na giełdzie ino hazardy non stop uprawiomy :P
    ale może nom sie udo, bo wmowimy im ze to sie nazywa "inwestowanie" a nie
    hazard siakiś
    pozdrawiam wszystkich hazar .... eeeeee ..... miało być INWESTORÓW
    internetowych z WGPW :)

  • 3. Data: 2009-10-29 09:29:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "fachowcy" niższego szczebla znani od początku lat 90 ze swej rzetelnej i
    > pożytecznej dla kraju i obywateli pracy na niwie...

    Ciekawe co będzie, gdy ktoś zagra na konto Donalda? Lub innego dowolnego
    Kaczora :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-10-29 15:15:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dokladnie. Tym samym powinno sie zabronic gry na NewConnect, Forexie, FW20,
    opcjach, Lotto itd.

    D.