  • Data: 2018-10-18 08:53:42
    Temat: wkurzające DCC
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,
    kilka m-cy temu pogodzilem sie z Raiffeisenem i zacząłem używać karty MC Wizzair i
    oczywiście juz mi podpadł, bo zmienili zasady naliczania punktów. przy okazji
    zauważyłem, ze od początku tego tygodnia zaczęły wyszukiwać mi zapytania DCC o
    wyborze waluty transakcji. transakcje wykonywane na terenie Polski ta sama kartą a
    raz pytanie czy EUR/PLN, a innym razem USD/PLN. czy to jakaś agresywna polityka
    acquirerow czy dziwna przypadłość tej karty?

    Pozdrawiam
    MK