  • 11. Data: 2006-02-27 09:24:23
    Temat: Re: wcze?niejszasp3ata kredytu mieszkaniowego
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Bartek wrote:

    > Multibank. Przynajmniej ja tak mam. Mogę nadplacic kredyt w kazdej
    > chwili korzystając z dostepu przez www.
    > Podaję kwotę kapitału, dodatkowo mam do momentu nadplaty sciagane
    > naliczone odsetki, wszystko przeliczane po aktualnym kursie z tabeli
    > BreBank
    > Splata powoduje zmniejszenie rat, bez zmiany ich liczby. Gdybym chcial
    > zmniejszyc liczbe rat, zachowując ich wielkosc, musialbym zlozyc
    > dodatkowo dyspozycję.

    Podobnie jest w KredytBanku, tylko że tam nadpłata powoduje zmniejszenie
    ilości rat, jak chcesz zmniejszyć wysokość raty to trzeba podejść do
    oddziału i podczas nadpłaty napisać stosowne oświadczenie.

    Oczywiście każda nadpłata powoduje zmniejszenie odsetek naliczanych dla
    następnej raty (i kolejnych) - wszystko oczywiście jest dostępne na
    bieżącym podglądzie w internecie.

    reik.