  • 1. Data: 2006-02-25 10:54:36
    Temat: wpis w BIK
    Od: Mario <3...@w...pl>

    Witam!
    Mamy z zona dochód 2.900 zł netto, staramy sie o kredyt
    hipoteczno-budowlany w wysokosci 130 tys zł na 25-30 lat w CHF.
    Po zlożeniu wniosku w Banku Śląskim okazało się że widnieje wpis w BIK
    na moja osobe z 2002 roku umieszczony przez ówczesny GBG bank ze
    statusem wątpliwy za opóźnienia w spłacie rat za kredyt samochodowy.
    Kredyt juz dawno spłacony przed terminem zakończenia, jednak wpis ten
    skutecznie zniechecił przedstawiciela BŚ.
    Czy mam wogóle z żoną jakaś szanse na kredyt za normalne odsetki itd.?
    Poradzono mi abym zrobił roździelczosc majatkową z żona u notariusza i
    żona sama złożyła wniosek kredytowy, podobno wtedy ja jako maz nie
    jestem we wniosku kredytowym i nie jestem sprawdzany. Czy to jest prawda?
    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2006-02-25 10:59:58
    Temat: Re: wpis w BIK
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <3...@w...pl> napisał

> [...]
    > żona sama złożyła wniosek kredytowy, podobno wtedy ja jako maz nie jestem
    > we wniosku kredytowym i nie jestem sprawdzany. Czy to jest prawda?

    Masz prawo starac sie o wykreslenie z rejestru.

    Neko

  • 3. Data: 2006-02-25 12:07:41
    Od: Michal JJ M <p...@...pl>

    > statusem wątpliwy za opóźnienia w spłacie rat za kredyt samochodowy.

    tez wygenerowalem sobie wniosek do BIK i tez doznalem szoku - mam 3 wpisy:
    - kredyt studencki - pisze ze 5000 a tak naprawde mialem 8000 - i tez
    mam status "watpliwy" za opoznienia! a oczywiscie wszystkie raty
    splacilem w terminie (chyba w 2003 skonczylem splacac)
    - dwa wpisy z mbanku - status chyba jeszcze gorszy niz watpliwy ale nie
    pamietam slowka ktore uzyli - karte juz zastrzeglem a wszystkie 3
    rachunki zaplacilem, oczywiscie w terminie

    ogolne strasznie niezrozumialy belkot jest w tym wyciagu z BIK
    podejzewam ze jestem watpliwy bo wzialem 8k a nie 80k kredytu a nie
    dlatego ze nie placilem w terminie (bo placilem) - reasuumujac, ja bym
    olal to co tam pisze bo to jakies brednie straszne sa....

    pozdro
    michal

  • 4. Data: 2006-02-25 20:53:20
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    (...)
    > dlatego ze nie placilem w terminie (bo placilem) - reasuumujac, ja bym
    > olal to co tam pisze bo to jakies brednie straszne sa....

    Ja mysle, ze olac, to najgorsze co mozna zrobic w takim przypadku. Jesli
    rejestr w BIK zawiera niewlasciwe dane, to nalezy zwrocic sie o ich
    sprostowanie. Im szybciej, tym lepiej. Ja bym zaatakowal instytucje, które
    wpisaly dane do BIK. Jesli podaly niewlasciwe dane, to nie ma zmiluj, muszą
    zmienic, tzn. poinformowac BIK o swoim błedzie i koniecznosci zmiany wpisu

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh