    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: walka o klienta - w ktorym banku?
    Date: Mon, 30 Oct 2006 22:44:52 +0100

    Jak wyglądają Wasze próby rezygnacji z usług bankowych np. prowadzenie
    konta, karta kredytowa, kredyt w koncie?

    Właśnie robię eksperyment....
    najłatwiej poszło w Multibanku, jak chciałem zrezygnować z karty
    kredytowej i kredytu w KO to rezygnacja odbyła się zupełnie "bez
    zgrzytów" - pracownicy banków nie próbowali mnie nawet namawiać do tego,
    aby z ww. nie rezygnował.

    Nieco inaczej było w BPH. Zostałem szczegółowo wypytany dlaczego
    rezygnuję z ich kk i pracownik próbował mnie przekonać, abym tego nie
    robił. Niczego jednak nie zaoferował więc zrezygnowałem...
    Tutaj ciekawostka, było to kilka miesięcy temu, ale wyciągi dostaję do
    dzisiaj ;-(

    Dzisiaj zrezygnowałem z ich konta osobistego i pracownik (w innym
    oddziale) również przekonywał, że to fajne konto i na pewno mi się
    przyda. Dodatkowo próbował mi wmówić (nie udało mu się), że zrezygnować
    z konta mogę tylko w tym oddziale gdzie je założyłem...Osoba z tamtego
    oddziału ma do mnie jeszcze dzwonić, zobaczymy.

    Następnie kk z Citi. Zadzwoniłem i zapytałem jaka jest procedura
    rezygnacji - na info dokładnie mi wytłumaczono i nie było pytania
    dlaczego chcę zrezygnować.
    Kolejna próba - zadzwoniłem i poprosiłem o wyciąg za ostatnie 3 m-ce
    (takie działanie zwykle o czymś świadczy), ale nadal nikt mnie nie
    zapytał dlaczego to robię. Obroty mam niezłe. Ciekawy jestem czy jak im
    wyślę wniosek o rezygnację to ktoś się tematem zainteresuje? Słyszałem,
    że Citi zwykle walczy o klienta...

    Macie jakieś doświadczenia?

    pozdr.
    RobertS