  • 1. Data: 2005-03-18 14:17:26
    Temat: [volkswagen] edirect a potem plus
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    dostałem trochę sprzeczne informacje od operatora telefonicznego

    mam konto edirect
    dostałem token

    i chciałem założyć plus konto
    ale tam jest opłata za token
    i tak mi powiedział

    ja się go pytam w jaki sposób będzie to konto obsługiwane
    a on mi na to, że w ten sam sposób
    i w końcu stwierdził że nie potrzebuję nowego tokena

    to jak to w końcu jest bo nie chce tracić 15zł
    druga kwestia czy czasem jak się zdezaktualizuje ten aktualny token,
    to czy nie przypomni im się że mam plus konto i naliczą 15zł

    krótko jak gdzies tu jest haczyk, przez który miałbym dodatkowo płacić 15zł
    to rezygnuję z plus konta dodatkowo

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

  • 2. Data: 2005-03-18 14:21:35
    Temat: Re: [volkswagen] edirect a potem plus
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    zlotowinfo wrote:

> [...]
    >
    > krótko jak gdzies tu jest haczyk, przez który miałbym dodatkowo płacić
    > 15zł to rezygnuję z plus konta dodatkowo

    Nie ma haczyka. Masz token do e-direct za friko i używasz go do Plus
    Konta.