    From: "sphinx" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: terminal POS - z jakiego banku najkorzystniej ?
    Date: Thu, 9 May 2002 16:53:31 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@pd117.kalisz.sdi.tpnet.pl

    Witam
    mam w sklepie terminal POS BZ WBK S.A tam także mam konto bankowe
    współpraca przebiega bezproblemowo jednak prowizja za płatności wydaje się
    mi
    dość wysoka (2,15% od kwoty transakcji + opłata za pos 50 pln netto/m-c) a
    czasami towary są sprzedawane na 3-5 % marży co po odjęciu prowizji daje
    zysk minimalny

    ostatnnio od kilku miesięcy obserwuję wzrost płatności kartami co
    automatycznie obniża zysk
    i tak się zastanawią jak wygląda sprawa prowizji i opłat u innych
    "operatorów" (nie wiem czy to właściwe słowo) którzy udostępniają terminale
    POS

    dlatego mam pytanie do Grupowiczów którzy znają to z praktyki
    1. czy można negocjować z bankiem wysokość prowizji za pł. kartami
    2. jakie są prowizje i opłaty w innych bankach lub innych instyt.

    mam 1 POS
    średnio 250-300 transakcji kartami/m-c na sumę ok 30 000 czy gdzieś modę
    dostać lepsze warunki użytkow. pos
    jeśli macie jakieś linki do porównań itp to podeślijcie
    z góry dzięki
    --
    pozdrawiam
    Jarek [sphinx]