  • 1. Data: 2009-01-15 16:56:13
    Temat: stawki zero
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Nie myślałem, że będę cytował takie strony, ale okazuje się że jest ostro.
    http://www.manageria.pl/manageria/1,85811,6164577,Cz
    y_to_mozliwe__ze_swiatowy_handel_spadl_od_zera_.html

    Tylko patrzeć jak niedługo powiedza że wszystkiemu winien jest internet.
    Kiedys ludzie normalnie żyli i nic nie wiedzieli a dziś internauci sieją
    ploty i ploty rozchodza się z predkością pakietów. Wszystkiemu winien
    internet. Za komuny było słynne "plamy na słońcu" i ludzie wariują dziś
    bedziemy mieli internet.

  • 2. Data: 2009-01-16 09:27:35
    Temat: Re: stawki zero
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Drabak2" <m...@m...net.eu> napisał w
    wiadomości news:gknpgh$i7d$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > ploty i ploty rozchodza się z predkością pakietów. Wszystkiemu winien
    > internet. Za komuny było słynne "plamy na słońcu" i ludzie wariują dziś

    Niezłe bzdury.
    Komuś ewidentnie zależy żeby podsycać atmosferę strachu.