  • 1. Data: 2011-04-26 22:42:45
    Temat: rozliczenie z zona
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Takie szybkie pytanie - chcę się rozliczyć z żoną. Czy należy zrobić tak, że
    PIT-37 wypisujemy wspólnie i wysyłamy raz (np. żona wysyła), a PITy-38 z
    giełdy wysyłamy wtedy osobno?

  • 2. Data: 2011-04-27 05:18:36
    Temat: Re: rozliczenie z zona
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że
    > PIT-37 wypisujemy wspólnie i wysyłamy raz (np. żona wysyła), a PITy-38 z

    Wszystko z giełdy sumujesz w jednym PIT-38 i płacisz ryczałt od wspólnego
    podatku.Podobnie PIT-37 ,tylko podatek w skali.

  • 3. Data: 2011-04-27 14:02:14
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 27-04-2011 07:18, argon1953 pisze:

    > Wszystko z giełdy sumujesz w jednym PIT-38 i płacisz ryczałt od
    > wspólnego podatku.Podobnie PIT-37 ,tylko podatek w skali.

    Banialuki Waść prawisz. Nie wprowadzaj w błąd bo takie błędy są
    kosztowne. Dochody z pracy, emerytury i podobne można rozliczać razem.
    Natomiast zyski z giełdy nie.
    Co rozumiesz przez pojęcie "ryczałt"?