  • 1. Data: 2011-04-25 21:24:55
    Temat: Srebro
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Wygląda mi że dziś dostało zadyszki

  • 2. Data: 2011-04-25 21:31:00
    Temat: Re: Srebro
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-25 23:24, skippy pisze:
    > Wygląda mi że dziś dostało zadyszki

    Fatso tnie zyly ?

  • 3. Data: 2011-04-26 08:17:03
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 23:24:55 +0200, skippy napisał(a):

    > Wygląda mi że dziś dostało zadyszki

    Wyrwalo 3000pips z niedzieli na poniedzialek wiec wrocilo z powrotem i luka
    sie zamknela. Mozna dostac zawalu ;)

  • 4. Data: 2011-04-28 15:02:21
    Od: fatso <f...@t...net>

    On Apr 26, 9:17 am, root <r...@v...pl> wrote:

    > Wyrwalo 3000pips z niedzieli na poniedzialek wiec wrocilo z powrotem i luka
    > sie zamknela. Mozna dostac zawalu ;)

    Zyl nie tne ale tak sobie licze, ze to co mam w nowo zakupionym 6
    pokojowym domu z dwoma ogrodami, jest wiecej warte
    o 50% konkretnie niz cegly i ziemia. Mam na mysli srebro oczywiscie a
    nie jakies tam pierdolone obrazy i antyki(tez mam).
    http://www.maxkeiser.com/
    Powyzej odnosnik do Max Keiser. Ten guru srebra nadaje w TV Moskwa po
    angielsku i stara sie zniszczyc Zydow
    z JP Morgana. Chyba mu sie to uda bo wszelkie korekty w cenie srebra
    sa natychmiast odreagowywane skokowym wzrostem. Np dzis, w chwili gdy
    te slowa pisze, 1 uncja troy juz powyzej $49 a G/S ratio wkrotce
    spadnie do 30-tek.
    Gdy przebije podloge 30 to prosta juz droga do 25 i realistycznej ceny
    srebra >$100
    Tak wiec, koledzy, przykro mi ale zyjhe, tyje i sie nadal bogace.

  • 5. Data: 2011-05-05 19:53:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@t...net> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >Tak wiec, koledzy, przykro mi ale zyjhe, tyje i sie nadal bogace.

    Sprzedałeś nocniki czy je napełniasz?

    --
    marfi