  • 1. Data: 2011-09-07 01:34:55
    Temat: raport BIK z Meritum...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    zamówiłem sobie raport BIK przez Meritum, bank ładnie pobrał z konta
    opłatę, wysłał mi login i hasło no i...byłoby super, gdybym ten raport
    mógł odebrać, jak klikam link to mi wywala, że strona jest niedostępna ;-/

    zadzwoniłem do Meritum, że nie otrzymałem raportu, kobieta na to, że po
    stronie banku jest wszystko ok i mam kontaktować się z BIK, wkurzyłem
    się z lekka i powiedziałem, że skoro im zapłaciłem za raport to mają mi
    go udostępnić!

    przyjęła reklamację i mam 10 dni czekać na odp., miał ktoś podobną sytuację?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-09-07 02:14:56
    Temat: Re: raport BIK z Meritum...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

> [...]
    > to mają mi go udostępnić!
    >
    > przyjęła reklamację i mam 10 dni czekać na odp., miał ktoś podobną sytuację?

    Tak. Spróbuj "Wnioski i dyspozycje" -> "złożne" -> i właśnie wybrany
    raport.

    A SMS dostałeś?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2011-09-07 04:38:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-07 04:14, Kamil Jońca wrote:

    > Tak. Spróbuj "Wnioski i dyspozycje" -> "złożne" -> i właśnie wybrany
    > raport.
    >
    > A SMS dostałeś?
    > KJ

    heh, nie ma to jak iPKO ;)))))

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 4. Data: 2011-09-07 06:56:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak. Spróbuj "Wnioski i dyspozycje" -> "złożne" -> i właśnie wybrany
    > raport.

    tak właśnie robię i NIE działa ;-/ wyświetla się strona z błędem

    > A SMS dostałeś?
    > KJ

    tak

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-09-07 06:57:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > heh, nie ma to jak iPKO ;)))))

    ale nie jestem (i jakoś nigdy nie byłem) klientem PKO...chciałem szybko
    więc wybrałem Meritum i taki zonk ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-09-07 07:00:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-07 08:57, RobertS wrote:

    > ale nie jestem (i jakoś nigdy nie byłem) klientem PKO...chciałem szybko
    > więc wybrałem Meritum i taki zonk ;-/

    No to Inteligo ;)

  • 7. Data: 2011-09-07 07:12:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No to Inteligo ;)

    tam konto miałem, ale już zamknąłem, poza tym muszę powalczyć o moje 32
    zł, Meritum tak sobie tej kasy nie może zatrzymać!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-09-07 08:04:30
    Od: luc <b...@g...net>

    On 7 Wrz, 09:00, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:

    > No to Inteligo ;)

    Właśnie, czy da się założyć tam konto, by tylko co jakiś czas ściągać
    raport BIK? Tak, by leżało odłogiem i jeść nie wołało? Czy też są
    jakieś opłaty, gdy konto bez karty?
    Nie chce mi się łazić na pocztę po raport i czytać TOiP Inteligo, taki
    dziś leniwy jestem ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 9. Data: 2011-09-07 08:46:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-09-07, luc <b...@g...net> wrote:

    [...]

    > Właśnie, czy da się założyć tam konto, by tylko co jakiś czas ściągać
    > raport BIK?

    Ja tak z Inteligo korzystam, opłat na razie nie mam. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2011-09-07 09:05:40
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > tak właśnie robię i NIE działa ;-/ wyświetla się strona z błędem

    a nie lepiej raport zamowic bezposrednio w biku?

    --
    pozdrawiam, wromek