  • 1. Data: 2011-09-06 20:47:14
    Temat: mbankowy spam
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    "Nowa oferta produktów oszczędnościowych

    Witamy,
    należysz do grona Klientów, którzy powierzyli nam znaczne środki i
    korzystają aktywnie z usług i produktów mBanku. Z przyjemnością
    informujemy, że przygotowaliśmy dla Ciebie nową ofertę produktów
    oszczędnościowych.

    Wkrótce skontaktuje się z Tobą telefonicznie Opiekun Klienta i
    przedstawi szczegóły naszej propozycji.
    Możesz także samodzielnie skontaktować się z nami pod numerem 42 6300
    800 lub 801 300 800 w dni robocze w godzinach 8.00 - 18.00.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Opiekunów Klienta"

    Ktos dostal cos takiego? Co wciskaja?

  • 2. Data: 2011-09-06 21:05:39
    Temat: Re: mbankowy spam
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-06 22:47, neoniusz pisze:
> [...]
    > Możesz także samodzielnie skontaktować się z nami pod numerem 42 6300
    > 800 lub 801 300 800 w dni robocze w godzinach 8.00 - 18.00.

    Z tego co czytałem (tutaj lub na forum mbanku) to wciskają eMax Plus na
    6% brutto... od salda 200k :)

    Oczywiście nawet z taką super-hiper-ekstra-ofertą nie są w stanie ominąć
    ACR'a więc mimo zapewnień nie do wszystkich 'wybrańców' dzwonią ;)

  • 3. Data: 2011-09-06 21:08:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.09.2011 23:05, osa pisze:
> [...]
    >
    > Oczywiście nawet z taką super-hiper-ekstra-ofertą nie są w stanie ominąć
    > ACR'a więc mimo zapewnień nie do wszystkich 'wybrańców' dzwonią ;)

    Wlasnie zanim napisalem to szukalem w guglownicy, ale nic nie
    wyskoczylo. No nic, nie mam ACR, wiec moze sie od nich dowiem ;)

  • 4. Data: 2011-09-06 22:04:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.09.2011 23:08), neoniusz wrote:
    > No nic, nie mam ACR, wiec moze sie od nich dowiem ;)

    W każdej chwili można mieć. Polecam, naprawdę nagle telefon potrafi nie
    dzwonić po kilka dni z rzędu :).

    p. m.

  • 5. Data: 2011-09-07 14:51:11
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ktos dostal cos takiego? Co wciskaja?

    5,5% netto na 3mc chyba - dobrze zrozumialem "opiekuna"? Wygodniej kasa lezy w
    ideabanku, tam mam wiecej bez nadzwyczajnych opiekunow. Ot, dla kazdego.

  • 6. Data: 2011-09-07 17:45:59
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 00:04, mvoicem pisze:

    > W każdej chwili można mieć. Polecam, naprawdę nagle telefon potrafi nie
    > dzwonić po kilka dni z rzędu :).

    W Orange wystarczy wpisać *110*71# i następuje blokada numerów
    zastrzeżonych. Darmowa żeby nie było. I następuje błoga cisza :> W
    innych sieciach nie wiem jak to się uruchamia.

  • 7. Data: 2011-09-07 18:13:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.09.2011 00:04, mvoicem pisze:

    > W każdej chwili można mieć. Polecam, naprawdę nagle telefon potrafi nie
    > dzwonić po kilka dni z rzędu :).

    True, true, ale jestem zmuszony do odbierania zastrzezonych, bo klienci
    czesto z takich dzwonia.

  • 8. Data: 2011-09-07 19:07:41
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > 5,5% netto na 3mc chyba - dobrze zrozumialem "opiekuna"? Wygodniej kasa
    > lezy w ideabanku, tam mam wiecej bez nadzwyczajnych opiekunow. Ot, dla
    > kazdego.

    ten mbank to juz nie jest to samo co kiedys, tylko wciskanie jakies
    bzdurnoty, a to KK a to jakies kiepskie oferty, mnie juz denerwuja tymi
    telefonami, na szczescxie mam tel wyl caly czas :)