  • 1. Data: 2002-08-25 18:11:12
    Temat: przelew z mBank do ING Bank Slaski
    Od: "MaG" <a...@p...onet.pl>

    witajcie!!!mam pytanie: jak dlugo trwa realizacja przelewu z mBanku do Banku
    Slaskiego?
    dziekuje i pozdrawiam
    MaG

  • 2. Data: 2002-08-25 19:11:19
    Temat: Re: przelew z mBank do ING Bank Slaski
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2002 20:11:12 +0200,
    osoba podpisana: MaG <a...@p...onet.pl>
    napisała:
    > witajcie!!!mam pytanie: jak dlugo trwa realizacja przelewu z mBanku do Banku
    > Slaskiego?
    > dziekuje i pozdrawiam
    Jeśli pierwszą sesją wyszły z mBanku to ok 15 są w ING, na docelowym
    kooncie.

    KJ

    --
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 3. Data: 2002-08-26 06:20:29
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

    Użytkownik "MaG" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witajcie!!!mam pytanie: jak dlugo trwa realizacja przelewu z mBanku do
    Banku
    > Slaskiego?
    > dziekuje i pozdrawiam
    > MaG

    jesli jest on inteligentnie wyslany tzn. rano - to tego samego dnia

  • 4. Data: 2002-08-26 07:06:23
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "MaG" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witajcie!!!mam pytanie: jak dlugo trwa realizacja przelewu z mBanku do
    Banku
    > Slaskiego?

    Typowo.
    Gdybyś zlecił go wczoraj na dziś, to około 14-tej dziś byłby widoczny i
    dostępny w BSK

    Jak nie trafisz w godziny elixiru, to będziesz czekał.
    Np. zlecony w piątek o 14 też pojawi się dziś ok 14.
    Zlecony dziś o 14 pojawi się jutro ok. 14.

  • 5. Data: 2002-08-26 08:14:26
    Od: MePhi <m...@w...com>

    MaG wrote:
    > witajcie!!!mam pytanie: jak dlugo trwa realizacja przelewu z mBanku do Banku
    > Slaskiego?
    > dziekuje i pozdrawiam
    > MaG

    Przelew z mBanku ok. 09:00 -> BSK w tym samym dniu ok.17:00

    MarcinK

  • 6. Data: 2002-08-26 14:56:01
    Od: "MaG" <a...@p...onet.pl>

    Wielkie dzieki dla wszystkich!