    From: jn <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: przelew wewnętrzny EasyNET DB
    Date: Tue, 22 Jul 2014 07:29:59 +0200

    Czy ktoś ma do czynienia z przelewami wewnętrznymi w Deutsche?
    Miałem na wczoraj ustawiony przelew odroczony i pomimo tego, że od 12:00 środki
    były na koncie z którego ten przelew miał być wykonany - przelew nie został
    zrealizowany do 15:00. Do tej pory przelewy odroczone były realizowane nawet jak
    na początku dnia środków nie było to w odstępach czasowych easyNet ponawiał
    próby realizacji. OK. Zdarza się.
    Wobec powyższego ręcznie wykonałem ten przelew wprowadzając dane jeszcze raz i
    wysyłając jako bieżący. Godzina zlecenia przelewu to 15:02, przelew wewnętrzny.
    Wg tej tabeli:
    https://www.deutschebank.pl/klienci-indywidualni/kon
    ta/godziny-realizacji-przelewow.html
    przelew wewnętrzny powinien zostać zrealizowany do godz. 19.00 w tym samym dniu.
    Owszem środki zeszły z jednego konta natychmiast, ale na docelowym pojawiły się
    kilka minut po północy z informacją: "data operacji 21.07.2014, data
    księgowania: 22.07.2014".
    Czy ktoś może mi wyjaśnić jakim prawem bank przetrzymuje środki pomimo tego, że
    według własnych regulaminów takie przelewy powinny być wykonywane do g.19:00 bez
    takich "kwiatków"? Reklamować?