  • 1. Data: 2004-09-15 00:23:01
    Temat: procedury bezpieczenstwa
    Od: "korrado" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich Przeczytalem wiadomosc o nieskrupulatnym sprawdzaniu danych
    osobowych przez kurierow przy zakladaniu konta. Oczywiscie nasowa sie pytanie
    czy mozna by podac zupelnie nie prawdziwe dane ? jezeli kurier tego nie
    sprawdzi, to czy sa one jeszcze sprawdzane w banku np. Czy bank dysponuje
    danymi osoby posiadajac jej pesel ? i czy weryfikuje w jakis sposob podane w
    umowie dane osoby zakladajacej konto?

  • 2. Data: 2004-09-15 06:28:46
    Temat: Re: procedury bezpieczenstwa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    korrado <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > banku np. Czy bank dysponuje danymi osoby posiadajac jej pesel ? i
    > czy weryfikuje w jakis sposob podane w umowie dane osoby zakladajacej

    Hmmm. Tak czytam Twoj post i od razu mi przchodzi na mysl, ze pisze go
    osoba, ktora chcialaby sobie lewy rachunek np. na Allegro zalozyc....
    Bank owszem sprawdza w rozny sposob, zdarza sie jednak ze nieskutecznie.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-15 10:25:22
    Od: "korrado" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:

    Nie nie okradam ludzi i nie mam zamiaru!!!, bardziej mnie interesuje jakie sa
    szanse ze ja trafie na kogos takigo na allegro. Skoro banki przywiazuja taka
    mala wage do tych spraw... dziwne Czy na zachodzie sa takie same procedury ? -
    jesli tak to moze im to wystarcza, wiadomo ze w polsce nie brakuje zlodzieji i
    oszustow, a reszta to conajmniej cwaniacy :-)