  • 1. Data: 2004-09-14 17:49:51
    Temat: adres alternatywny w banku
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    Witam,

    Mam nietypowe pytanie - czy jest mozliwe w ktoryms z bankow otwarcie
    rachunku osobistego i podanie jako adresu korespondencyjnego...tegoz wlasnie
    banku? :).
    Generalnie chodzi o to, ze z pewnych wzgledow zarowno pin jak i karte chce
    odebrac w banku (nie chce zeby przychodzila korespondencja na adres domowy).

    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    L.

  • 2. Data: 2004-09-14 18:00:18
    Temat: Re: adres alternatywny w banku
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Generalnie chodzi o to, ze z pewnych wzgledow zarowno pin jak i karte chce
    > odebrac w banku (nie chce zeby przychodzila korespondencja na adres

    a od kiedy musza Ci to wszystko wysylac np. do domu???
    wyciagi mozesz odbierac w oddziale, karta tez cczeka na Ciebie w tym pieknym
    miejscu, a z PIN-em... pwoinno byc identycznie. Zawsze mozesz podac skr.
    pocztowa, adres rodzicow (nie wydadza Cie chyba przed zona, ze masz karte?)
    lub inny jako adres do korespondencji.

    --
    dropzone

  • 3. Data: 2004-09-15 06:50:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Lechu wrote:

> [...]
    > Generalnie chodzi o to, ze z pewnych wzgledow zarowno pin jak i karte
    > chce odebrac w banku (nie chce zeby przychodzila korespondencja na

    Zakładając rachunki w PKO BP i Pekao SA kilka lat temu zastrzegałem
    żeby nie wysyłali korespondencji bo będę ją odbierał w oddziale. Od
    tego czasu działa to dobrze - nigdy nic nie przysłali.

  • 4. Data: 2004-09-15 22:18:36
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Lechu" <l...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Mam nietypowe pytanie - czy jest mozliwe w ktoryms z bankow otwarcie
    > rachunku osobistego i podanie jako adresu korespondencyjnego...tegoz
    Tak, jest możliwe, spotkałem się z tym kiedyś. Formalnie zapewne nie tylko
    BPH nie ma takiego zapisu w procedurach, że adres korespondencyjny nie może
    być adresem oddziału.
    Problem w tym, że osoba, o której wiem, że ustawiła jako adres
    korespondencyjny adres swojego oddziału w BPH, nie dostała karty. Nie
    wiadomo dlaczego i nie wiadomo kto jest winny.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec