  • 1. Data: 2004-09-14 18:39:36
    Temat: [Rajwajzen KK] Monitoring transakcji
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Czolem,

    Dzisiaj dokonalem podejrzanie duzej transakcji swoja KK (nominalnie nie byla
    duza, ale realnie tak - kilkakrotnie przewyzszala transakcje zazwyczaj
    dokonywane). Mniej wiecej po 5 minutach telefon z Rajfajzena "Dzien dobry
    chcialem potwierdzic transakcje w punkcie ... na kwote... Dziekuje bardzo.
    Prosze jeszcze o sprawdzenie, czy ciagla ma Pan przy sobie karte. Dziekuje.
    Do uslyszenia."

    Plus - jednak monitoruja.
    Minus - oddzwaniaja dopiero po kilku minutach

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 2. Data: 2004-09-14 18:48:52
    Temat: Re: [Rajwajzen KK] Monitoring transakcji
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 14 Sep 2004 20:39:36 +0200, Beniowa

> [...]

    > Plus - jednak monitoruja.
    > Minus - oddzwaniaja dopiero po kilku minutach

    Ja placilem za wycieczke rodzinie przez Internet - ok 4k - Citek odezwal
    sie po 3 dniach z pytaniami czy faktycznie to moja transakcja ;-)))))

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-14 20:13:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    JaKi <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:
    > Ja placilem za wycieczke rodzinie przez Internet - ok 4k - Citek odezwal
    > sie po 3 dniach z pytaniami czy faktycznie to moja transakcja ;-)))))

    Pewnie wtedy dostali obciążenie.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2004-09-14 20:31:32
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 14 Sep 2004 20:13:37 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> napisał:

    > Pewnie wtedy dostali obciążenie.

    Obciazenie bylo dzien pozniej, co nie zmienia faktu, ze takie autoryzacje
    powinny byc potwierdzane do kilku minut, a nie kilku dni.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-09-14 21:19:51
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > Do uslyszenia."
    >
    > Plus - jednak monitoruja.
    > Minus - oddzwaniaja dopiero po kilku minutach

    Kiedy bralem udzial w tym konkursie na darmowy bilet wizzairu chcialem
    dojsc do okolic ok 100 transakcji w miesiacu. Czasami wiec zdazalo sie
    i 6-7 transakcji w ciagu 2h. Lacznie w tym okresie dzwonili do mnie
    4 razy :-)

    Mimo wszystko uwazam, ze to ok. Choc obecnie w swietle nowych przepisow
    ten monitoring bardziej chroni sam bank niz uzytkownika, ktory odpowiada
    w najgorszym wypadku do tych 700 zl.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2004-09-14 21:33:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    JaKi <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    > Obciazenie bylo dzien pozniej, co nie zmienia faktu, ze takie autoryzacje
    > powinny byc potwierdzane do kilku minut, a nie kilku dni.

    Wyjasnij dlaczego, to może się zgodze :D
    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2004-09-17 07:03:02
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 14 Sep 2004 21:33:53 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> napisał:

    > Wyjasnij dlaczego, to może się zgodze :D

    Komfort psychiczny? ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-09-17 08:49:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 17 Sep 2004 09:03:02 +0200, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    >Komfort psychiczny? ;-)

    Wynikający z niewiedzy? Mnie komfort psychiczny zapewnia świadomośc,
    że nie będę fraudem obciążony.
    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2004-09-17 12:16:36
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Fri, 17 Sep 2004 10:49:31 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> napisał:

    > Wynikający z niewiedzy? Mnie komfort psychiczny zapewnia świadomośc,
    > że nie będę fraudem obciążony.

    Ale ten komfort konczy sie na 72h, a nie wszyscy używają dzień w dzień
    karty. Oni zadzwonili już po 72h.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-09-17 12:27:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 17 Sep 2004 14:16:36 +0200, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    >Ale ten komfort konczy sie na 72h, a nie wszyscy używają dzień w dzień
    >karty. Oni zadzwonili już po 72h.

    Jesli mam kartę przy sobie, to się nie kończy wcale. Transakcja nei
    moja, nei ja płacę.
    --