  • 1. Data: 2004-09-14 19:24:11
    Temat: [Inteligo] Ubezpieczenie Assistance Tourist
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Witam.

    Quiz.
    Osoba ubezpieczana jest przecietnym turysta.
    Osoba ta chciala zawrzec poprzez serwis Inteligo
    ubezpieczenie Assistance Tourist w PZU.
    Przy korzystaniu z serwisu Inteligo dostepne sa opcje
    okreslenia osoby ubezpieczanej:

    * Dzieci w wieku do lat 15 podróżujące pod opieką ubezpieczonej osoby
    * Dzieci, młodzież szkolna oraz studenci w wieku do 24 lat
    * Osoby w wieku powyżej 60 lat
    * Osoby w wieku powyżej 70 lat

    Pytanie za milion - ktora opcje ta osoba osoba powinna
    wybrac, przy zalozeniu, ze jest doroslym w wieku <25,59> lat?

    Z gory dzieki za odpowiedz!

    Marcin

  • 2. Data: 2004-09-14 20:29:52
    Temat: Re: [Inteligo] Ubezpieczenie Assistance Tourist
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Marcin Jackowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie za milion - ktora opcje ta osoba osoba powinna
    > wybrac, przy zalozeniu, ze jest doroslym w wieku <25,59> lat?

    odpowiedz jest prosta, nikt kto nie jest naiwny jak dzieceko ani osoba nie
    podpadajaca pod wtorne zdziecinnienie - nie powinna korzystac z ich uslug !

  • 3. Data: 2004-09-15 07:33:38
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

> [...]
    >
    > Pytanie za milion - ktora opcje ta osoba osoba powinna
    > wybrac, przy zalozeniu, ze jest doroslym w wieku <25,59> lat?

    Żadnej!
    Opcje wybiera się w szczególnych przypadkach i ma to wpływ na wysokość
    składki (podwyższenie lub obniżenie). Jeżeli nie wybierzesz jest standard.

    Korzystałem kilkukrotnie (tzn. kupowałem ubezpieczenie). Na szczęście nie
    musiałem go realizować.

    Telesfor Baudot (Tele2001 at poczta kropka onet kropka pl)
    http://tele2001.republika.pl