  • 11. Data: 2005-03-20 14:22:13
    Temat: Re: problem ze splata kredytu studenckiego
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:
    > mam taki problem:
    > Splacam kredyt studencki, juz 3 lata.
    > Teraz chcialem skasowac kontow w banku w którym mam kredyt tzn: Pekao SA.
    > ale nie moge.Pani w obsłudze wytlumaczyla mi , ze musze miec konto do spłaty
    > kredytu i to mnie wkurzyło. Bo jej mówie zeby dała mi konto banku to bede robil
    > przelewy na konto a ona nie tylko musze miec wlasne konto w tym banku i tłumacz
    > jej jak koniu! a ona swoje i swoje.
    > W takim razie musze miec konto za 8,5 tylko do splaty.Głupota!!!!!!!!!!!!!

    Nie musisz.
    Tez mielismy kredyt w banku i pani nie chciała zamknąć konta.
    To założyliśmy konto wówczas Eurokonto WWW
    twierdząc, że my nie zamykamy konta tylko przenosimy sie do innego
    oddziału i ze z tamtego konta będziemy spłacać kasę sami.
    Dostaliśmy numer rachunku gdzie mamy wpłacać.
    Po czym bez problemu zamknąliśmy Eurokonto WWW bo tam nikt o kredyt nie
    pytal.

  • 12. Data: 2005-03-20 15:11:15
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bo jej mówie zeby dała mi konto banku to bede robil
    > przelewy na konto a ona nie tylko musze miec wlasne konto w tym banku i

    A umowę kredytową czytałeś ? I tłumacz jak koniu że ma to napisane w umowie,
    a on swoje i swoje....

    > W takim razie musze miec konto za 8,5 tylko do splaty.Głupota!!!!!!!!!!!!!

    8,50 PLN to niedużo ja mam za 12,50 PLN

    Jarek23

  • 13. Data: 2005-03-20 21:14:33
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>

    Użytkownik "Jarek23":
    > A umowę kredytową czytałeś ? I tłumacz jak koniu że ma to napisane w
    > umowie, a on swoje i swoje....
    a ma tak napisane? ze SPLATA kredytu bedzie nastepowac tylko i wylacznie z
    konkretnego rachunku, prowadzonego przez konkretny bank? Rozumiem, ze
    wyplata transz musiala isc na rachunek zapisany w umowie, ale splata?

    I jesli ma, i Ty tez masz taki zapis - to tak z ciekawosci... co to za bank?
    I kiedy zawierales umowe?

    --
    pzdr
    Konrad K.

  • 14. Data: 2005-03-20 22:18:15
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl> napisał w wiadomości

    > I jesli ma, i Ty tez masz taki zapis - to tak z ciekawosci... co to za
    > bank? I kiedy zawierales umowe?

    Napisał przecież że Pekao S.A. , umowę zawiarałem w 2003 roku, mam kredyt
    hipoteczny nie studencki. Jednak jeśli ja mam taki zapis w umowie to
    prawdopodobnie autor wątku też ma, szczególnie że obsługa w banku mu to
    tłumaczy. Trzeba było czytać umowę przed podpisaniem :)

    Jarek23

  • 15. Data: 2005-03-21 08:32:46
    Od: t...@o...pl

  • 16. Data: 2005-03-21 20:47:07
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>

    Użytkownik "Jarek23":

> [...]
    > prawdopodobnie autor wątku też ma, szczególnie że obsługa w banku mu to
    > tłumaczy. Trzeba było czytać umowę przed podpisaniem :)
    ze on napisal, to wiem :) Chodzilo mi o Twoj kredyt, bo wypowiadales sie
    tak, jakbys tez podpisal taka sama umowe. A ze kredyt hipoteczny ma taki
    zapis to mnie mniej dziwi, niz w kredycie studenckim. Ale, ze sam autor
    watku zamilkl - wiec pewnie problem sie rozwiazal :)

    --
    pzdr
    Konrad K.