  • 1. Data: 2013-07-15 02:39:14
    Temat: Re: pretekst do wypowiedzenia umowy konta w mBanku
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > czy jest
    > możliwość NATYCHMIAST zamknąć rachunki bez 30 dniowego
    > czy nawet 14 dniowego wypowiedzenia

    Rachunek jest zamykany natychmiast w wpadku śmierci posiadacza a także
    ubezwłasnowolnienia spowodowanego np. chorobą psychiczną.

  • 2. Data: 2013-07-15 14:29:14
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    mBank jest mistrzem galaktyki jeśli chodzi o ilość
    różnych zmian taryf i regulaminów.

    czy ostatnio coś zmieniał? Pytam pod kątem czy jest
    możliwość NATYCHMIAST zamknąć rachunki bez 30 dniowego
    czy nawet 14 dniowego wypowiedzenia "bo się nie zgadzam
    z regulaminem" i już.

    w razie pozytywnej odpowiedzi, proszę o doprecyzowanie
    czy pretekst ten dot. tylko ekonta, tylko emax-ów,
    tylko emax-plusów, tylko kont walutowych czy wszystkich
    tych rachunków łącznie.

    pytam także czy w razie zgłoszenia chęci natychmiastowego
    zamknięcia konstultant bankowy pyta o jaki konkretnie mi
    regulamin chodzi? dopytuje o szczegóły? co mam odpowiedzieć?

  • 3. Data: 2013-07-15 14:36:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian" napisał w wiadomości grup
    >mBank jest mistrzem galaktyki jeśli chodzi o ilość
    >różnych zmian taryf i regulaminów.

    Nie tylko on

    >czy ostatnio coś zmieniał? Pytam pod kątem czy jest
    >możliwość NATYCHMIAST zamknąć rachunki bez 30 dniowego
    >czy nawet 14 dniowego wypowiedzenia "bo się nie zgadzam
    >z regulaminem" i już.

    Ale w czym problem ? Umowe terminowa masz czy co ?
    Przelewasz co tam zostalo, wypowiadasz z podaniem konta na ktore
    przelac reszte, i przestajesz uzywac, a za ten miesiac/dwa juz nie ma
    na dobre.
    Zaden pretekst nie jest potrzebny.

    Tak calkiem natychmiast to oni niechetnie zamykaja, bo to odsetki
    naliczamy raz w miesiacu, bo to moze jeszcze jakas platnosc karta wisi
    itp ..

    J.

  • 4. Data: 2013-07-15 14:59:35
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > Ale w czym problem ? Umowe terminowa masz czy co ?

    problem jest w reglamentacji sprzedaży :) nie można
    mieć dwóch e-kont :) ani pięciu emaxów i stąd ta zabawa...

    potrzebuje mieć (nieważne dlaczego) konto u nich ale
    wspólne i osoba X musi mnie dopisać jako współposiadacza
    ale nie może tego zrobić bo ja pierw muszę zamknąć swoje