  • 1. Data: 2003-07-15 13:11:21
    Temat: [ING] czy warto byc szczerym .. ??
    Od: "niga" <n...@s...pl>

    witam.
    Interesuje mnie pozyczka odnawialna w banku slaskim, jednakze mam
    zaciagniety kredy w innym banku (vw). Czy powinienem podac prawdziwa
    informacje wypelniajac formularz ? Czy bank slaski jest w stanie sprawdzic
    gdzie ew. mam zaciagniete kredyty ?
    niga ..

  • 2. Data: 2003-07-15 13:12:58
    Temat: Re: [ING] czy warto byc szczerym .. ??
    Od: "Darek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niga" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaciagniety kredy w innym banku (vw). Czy powinienem podac prawdziwa
    > informacje wypelniajac formularz ? Czy bank slaski jest w stanie sprawdzic

    Sprawdzą bez problemu w BIK.

    A czemu w ING ??

    Krasnal

  • 3. Data: 2003-07-15 13:15:05
    Od: "niga" <n...@s...pl>

    A czemu w ING ??

    Krasnal

    bo jestem klientem od siedmiu lat .. mam inna alternatywe (10'000zl) .. ??
    niga

  • 4. Data: 2003-07-15 13:22:11
    Od: "Darek" <k...@p...onet.pl>

    > A czemu w ING ??
    >
    > Krasnal
    >
    > bo jestem klientem od siedmiu lat .. mam inna alternatywe (10'000zl) .. ??
    > niga

    Troszkę możliwości jest.
    Możesz przenieść do Multibanku lub mBanku (honorują historię z innego
    banku), ja byłem zadowolony.
    Są też inne banki.
    Ja mam jeszcze konto w PKO BP i byłem bardzo zadowolony z obsługi, terminów
    rozpatrywania wniosków i generalnie obsługi (jak trafiłem do oddziału a nie
    było kolejki oczywiście). Kredyt przeniosłem do mBanku bo podwyższyli
    prowizję do 2%
    Nie wiem jakie teraz jest oprocentowanie w ING ale chyba nie za niskie, a
    jakie prowizje.

    Krasnal

  • 5. Data: 2003-07-15 13:50:13
    Od: " TT" <t...@g...pl>

    niga <n...@s...pl> napisał(a):

    > A czemu w ING ??
    >
    > bo jestem klientem od siedmiu lat

    Wyrazy współczucia.

    TT

  • 6. Data: 2003-07-16 09:46:55
    Od: "To/\\\\/\\\\eK" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik niga <n...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bf0uib$m7u$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > zaciagniety kredy w innym banku (vw). Czy powinienem podac prawdziwa
    > informacje wypelniajac formularz ? Czy bank slaski jest w stanie sprawdzic

    A jak sprawdzą i się dowiedzą w obu bankach? Jak rozwiążą umowę i zażądają
    natychmiastowej spłaty? A jak sprawę nieprawdziwego oświadczenia
    skierują do sądu?

    To/\\/\\eK

  • 7. Data: 2003-07-16 19:05:55
    Od: "niga" <n...@s...pl>

    > A jak sprawdzą i się dowiedzą w obu bankach? Jak rozwiążą umowę i zażądają
    > natychmiastowej spłaty? A jak sprawę nieprawdziwego oświadczenia
    > skierują do sądu?
    >
    >To/\\/\\eK

    To/\\/\\eK, w ktorym banku pracujesz ???
    niga ..