    Date: Tue, 11 Jul 2006 00:04:02 +0200
    From: xhon <x...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: po co mi konto walutowe ?

    przepraszam, jesli to glupie pytanie :-)

    stoje przed wyborem banku dla mojej działalności gosp.
    jako, że planuję robić zakupy za granicą, zakładałem, że potrzebne mi
    będzie konto walutowe (w euro)

    ale może jednak tak nie jest
    przecież przelewy zagraniczne mogę zlecać z konta złotówkowego
    tak samo mogę płacić kartą 'podpiętą' do konta złotówkowego

    czy mająć konto walutowe cokolwiek zyskuje ?

    a co jeśli będę chciał przyjmować przelewy z zagranicy ?

    pozdr.