  • 1. Data: 2008-09-24 09:28:27
    Temat: platnosc kartą na poczcie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    wlasnie wykonalem platnosc jak w temacie

    wykorzystalem karte debetowa, bo to transakcja gotowkowa (oplata jak za
    wyplate z obcego bankomatu),

    mozna wyplacic wiecej niz chce sie zaplacic czyli de facto poczta z
    terminalem to jak "obcy" bankomat

    a z ciekawostek:
    kobita poprosila o dowod osobisty i na swoim slipie spisala (miala specjalne
    rubryki) pierwsze cztery cyfry z karty oraz serie i numer dowodu osobistego
    ;-)
    jeszcze sie nigdy z taka procedura nie spotkalem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-09-24 09:33:23
    Temat: Re: platnosc kartą na poczcie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    dodam jeszcze, ze na slipie z poczty jest duży napis GOTÓWKA oraz info, że
    "wydawca karty może pobrać prowizję zgodnie z toip"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-09-24 10:06:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 11:33, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > dodam jeszcze, ze na slipie z poczty jest duży napis GOTÓWKA oraz info, że
    > "wydawca karty może pobrać prowizję zgodnie z toip"

    Zdaje sie, ze jest to traktowane jako wyplata gotowki w obcym banku z
    terminalem POS.

    Nie jako platnosc bezgotowkowa, ani nie jako wyplata z bankomatu.

  • 4. Data: 2008-09-24 10:12:47
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > dodam jeszcze, ze na slipie z poczty jest duży napis GOTÓWKA oraz info, że
    > "wydawca karty może pobrać prowizję zgodnie z toip"

    Typowa procedura wypłaty gotówki przez klientów Banku Pocztowego za
    pomocą karty Visa Electron. Bank Pocztowy instruuje, że pobierając
    pieniądze w okienku pocztowym należy okazać się dowodem osobistym.

  • 5. Data: 2008-09-24 10:12:48
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > dodam jeszcze, ze na slipie z poczty jest duży napis GOTÓWKA oraz info, że
    > "wydawca karty może pobrać prowizję zgodnie z toip"

> [...]

    Poszukaj pozycji "cashback" w tabeli opłat i prowizji swojego banku. Jeśli
    nie ma, to lepiej się dopytaj, żeby nie było później nieprzyjemności. BZWBK
    swego czasu w "promocji" nie pobierał opłaty.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 6. Data: 2008-09-24 10:16:24
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 24 Wrz, 12:12, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Typowa procedura wypłaty gotówki przez klientów Banku Pocztowego za
    > pomocą karty Visa Electron. Bank Pocztowy instruuje, że pobierając
    > pieniądze w okienku pocztowym należy okazać się dowodem osobistym.

    Wygląda na to, że panie w okienku przenoszą tą procedurę nawet na
    klientów obcych banków - tego zapomniałem dopisać :)

  • 7. Data: 2008-09-24 10:32:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    LadyRoot pisze:
    [...]

    > Poszukaj pozycji "cashback" w tabeli opłat i prowizji swojego banku. Jeśli
    > nie ma, to lepiej się dopytaj, żeby nie było później nieprzyjemności. BZWBK
    > swego czasu w "promocji" nie pobierał opłaty.

    Ale to nie jest cashback tylko, raczej "wypłata gotówkowa w placówce
    (banku)" lub coś podobnego.

    KJ

  • 8. Data: 2008-09-24 11:19:18
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Ale to nie jest cashback tylko, raczej "wypłata gotówkowa w placówce
    > (banku)" lub coś podobnego.
    >
    > KJ

    To może płacący niech się sam zorientuje, bo dla mnie temat wiadomości i
    poniższy tekst świadczą o tym, że był to cashback.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 9. Data: 2008-09-24 11:20:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ale to nie jest cashback tylko, raczej "wypłata gotówkowa w placówce
    > (banku)" lub coś podobnego.
    >
    > KJ

    dokładnie, cashback to nie był tylko jak już wypłata gotówkowa w obcym
    banku...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-09-24 11:28:57
    Od: <w...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości
> [...]
    > osobistego ;-)
    > jeszcze sie nigdy z taka procedura nie spotkalem...

    Stare jak świat.... Było na forach już w 2007 roku !!! Oto jeden z linków -
    http://www.bankier.pl/forum/temat_poczta-polska-okra
    da-na-prowizjach-za-platnosci,4144213.html

    Opłata jest jak wypłatę gotówki z obcego bankomatu zgodnie z TOiP danego
    banku.... ciekawostką dodatkową jest fakt, że obsługę tych płatości robi PKO
    BP, a nie Bank Pocztowy.... Ale o tym doczytajcie sobie sami....