  • 11. Data: 2012-01-27 10:02:17
    Temat: Re: Rozliczenie płatności kartą na Litwie, dlaczego wzrosło?
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Konfabulator <w...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Wniosek: EUR spadło, ale pewnie waluta bazowa wzrosła, spread banku na EUR,
    > kurs MC dla waluty zmienił się na mniej korzystny.

    waluta bazowa to oczywiście lity, a od 2 lutego 2002 kurs lita wobec euro
    jest stały i wynosi 3,4528 LTL za 1 EUR (info z wiki), stąd moje pytanie
    (euro spada, kwota rozliczenia wzrasta).

  • 12. Data: 2012-01-27 10:13:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <n...@W...gazeta.pl> writes:

    > waluta bazowa to oczywiście lity, a od 2 lutego 2002 kurs lita wobec euro
    > jest stały i wynosi 3,4528 LTL za 1 EUR (info z wiki), stąd moje pytanie
    > (euro spada, kwota rozliczenia wzrasta).
    Moze bank przy ksiegowaniu dopisuje 2-3%?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 13. Data: 2012-01-27 10:21:34
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    <n...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > waluta bazowa to oczywiście lity, a od 2 lutego 2002 kurs lita wobec euro
    > jest stały i wynosi 3,4528 LTL za 1 EUR (info z wiki), stąd moje pytanie
    > (euro spada, kwota rozliczenia wzrasta).

    Sprawdziłem trzy losowe daty i w MC nie jest stały:

    https://www.mastercard.com/global/currencyconversion
    /index.html

    Nie podałeś dat i kwot, więc ciężko coś policzyć konkretnie.

  • 14. Data: 2012-01-27 10:33:51
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    <w...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Sprawdziłem trzy losowe daty i w MC nie jest stały:
    >
    > https://www.mastercard.com/global/currencyconversion
    /index.html

    > Nie podałeś dat i kwot, więc ciężko coś policzyć konkretnie.

    tak, to pewnie o to chodzi. a daty, blokada 21go, rozliczenie 25go, kwota
    niespełna 1200 litów.

  • 15. Data: 2012-01-27 11:04:53
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    <n...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > tak, to pewnie o to chodzi. a daty, blokada 21go, rozliczenie 25go, kwota
    > niespełna 1200 litów.

    Powiedz mi, czy blokadę miałeś na ok. 1000 zł, a rozliczenie dużo większe, bo
    na ok. 1400? Bo tak wychodzi po tych kursach, ale wydaje się abstrakcyjne.

  • 16. Data: 2012-01-27 11:13:05
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

> [...]

    bo
    > na ok. 1400? Bo tak wychodzi po tych kursach, ale wydaje się abstrakcyjne.

    nie, różnica około 32 zł, tj. blokada (21go) na ~1499 zł, rozliczenie (25go)
    na ~1531 zł