  • 1. Data: 2004-10-13 17:21:31
    Temat: pekao sa - kredyt samochodowy
    Od: "Jarek" <b...@m...uci.agh.edu.pl>

    Witam!
    niestety mam konto w pekao sa. muszę wziąść kredyt samochodowy wieć uznałem
    ze tam też sie o niego postaram. Pani milutka, raty takie sobie, mówią ze
    samochod sami zarejestrują.... nic tylko brać.
    ale na wszelki wypadek wole zapytać czy oby na pewno warto? ile się czeka?
    Serdecznie pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-10-13 20:04:31
    Temat: Re: pekao sa - kredyt samochodowy
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Jarek" <b...@m...uci.agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > samochod sami zarejestrują.... nic tylko brać.
    > ale na wszelki wypadek wole zapytać czy oby na pewno warto? ile się czeka?

    ja mialem ten problem jakies 4 lata temu:
    do wyboru - moj "rodzimy" PEKAO SA albo VW bank (bo auto to byl nowy seat)
    pomyslalem: mam konto w PEKAO SA od wielu lat (nie mialem nigdy nawet
    debetu) - wiec na pewno bedzie latwiej u siebie.

    jako pierwsza rate chcialem wplacic 30% wartosci auta, i:
    -w VW banku: zadnych zyrantow, zadnych zapisow w dowodzie rej, zadnych
    zaswiadczen od pracodawcy, a jedynie:
    1) dwa dokumenty ze zdjeciem
    2) pisemne oswiadczenie o poborach
    3) jedna wizyta u dealera ktory wszystko zalatwia, dzwoni do mnie,
    informuje na biez. etc
    -u siebie w PEKAO (nie interesuje ich historia konta, klienta etc), ale
    1) zapis w dowodzie rej.
    2) weksel in blanco
    3) dwoch zyrantow
    4) zaswiadczenie od pracodawcy
    5) N wizyt w banku, dziesiatki formularzy, kupa straconego czasu

    chyba oczywiste - co wybralem, nie?

    zastanow sie dobrze, zanim podejmiesz decyzje o kredycie w PEKAO SA.
    rafal urbanelis

  • 3. Data: 2004-10-14 15:48:45
    Od: "Jarek" <b...@m...uci.agh.edu.pl>

    > ja mialem ten problem jakies 4 lata temu:
    > zastanow sie dobrze, zanim podejmiesz decyzje o kredycie w PEKAO SA.
    > rafal urbanelis

    Dzieki za odpowiedz:) juz sie zastanwoilem i uznałem z PTF jest znacznie
    lepszym wyborem:)
    Jarek