  • 1. Data: 2005-01-27 13:52:54
    Temat: paypal
    Od: "Tom" <a...@p...fm>

    witam
    czy w ostatnim czasie po zalogowaniu sie do paypala prosil on kogos o update
    numeru telefonu ? Czy tez moze byc to przejaw iz im sie cos nie podoba i
    chca mnie sprawdzic ?
    Tomek

  • 2. Data: 2005-01-27 20:38:33
    Temat: Re: paypal
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Pewnie probowali sie dodzwonic.

    Patek

  • 3. Data: 2005-01-27 21:38:34
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > numeru telefonu ? Czy tez moze byc to przejaw iz im sie cos nie podoba i

    W zaleznosci gdzie masz konto (USA, UK czy Germany), to zanim wpiszesz nr to
    sobie spraw konto VoIP z darmowym nr lokalnym z danego kraju. Teraz jest nowy
    system na odblokowanie konta poprzez dzwonienie automatu na telefon podany w
    profilu, jak odbierzesz, to automat podaje 4cyfrowy pin, ktory musisz w ciagu
    5min wpisac po zalogowaniu sie do paypala. Jak sie zgadza, to odblokowane konto,
    a jak nie, to blokada dalej. Ja tak odblokowalem przez Stanaphone.com (darmowy
    nr z New York) i nic nie trzeba kasy wplacac.