  • 1. Data: 2023-10-29 00:38:32
    Temat: Pewne jak w Velo banku?
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Na ROzRzutnym miałem około 457 pln; wewnętrznie przelałem na Oszczędne
    444. Ile zostało na RORze? Zero -- to proste. :) Przez chwilę widoczny
    był w histErii półślad po tym przelewie a teraz -- nie widzę... Jednak
    to nie jest koniec... Dziś kartką wydałem ~95 pln, było ~652 pln, tedy
    gdzieś coś (~100 pln) niepostrzeżenie umknęło... ;)

    Ww. przelew zleciłem smartfoniczną apką a że było pół godziny do kresu
    dnia sprawdziłem datę księgowania -- z ROzRutnego szmal zszedł 28, ale
    do Oszczędnego nie dotarł, więc zaczekałem chwilkę, zamordowałem apkę,
    odpaliłem ponownie a widząc na ROzRzutnym okrągluteńkie zero (niedawno
    było więcej) zalogowałem się via WWW, gdzie mym przeslicznym oczętom
    ukazało się zero na ROzRzutnym bez półśladów czy śladu...

    Wysłałem reklamację:
    -=-
    Przed dwoma kwadransami zleciłem wewnętrzny przelew. Początkowo był
    widoczny ślad po przelewie na RORze,
    później ślad ów zniknął a saldo RORu zostało wyzerowane, choć powinno
    być wyższe także po przelewie. Obecnie
    nie ma śladu po przelewie. Także saldo przed przelewem budzi
    wątpliwości, choć tu mogą zawinić blokady. LC
    -=-

    i odnotowałem półślad na Oszczędnym -- z dzisijeszą niestety datą...
    Na ROzRzutnym też pojawił się półślad -- też z dzisiejszą datą. Zero
    na ROzRzutnym trwa nadal...

    Wysłałem kolejną reklamację:
    -=-
    W nawiązaniu do ostatniej reklamacji -- półślady po zleconym przelewie
    444 pln pojawiły się, ale salda są nadal dziwne.
    -=-

    Czy w Velo zlecenia przelewów obsługują białkomaty?
    [dźgane reklamacyjnymi ostrogami?]

    Saldo Oszczędnego w jednym miejscu ukazuje stan przedprzelewowy, zaś
    w innym poprzelewowy, zaś w sumie brakuje nie tylko owych 444, ale
    także kilkunastu poprzelewowych i ww. stówki...

    -=-

    Dziś cofamy czas? [na razie tylko o godzinę, ale to dopiero
    przymiarki do prawdziwych wędrówek w czasie i przestrzeni...]

    -=-

    Na opisywanie tej histErii straciłem akurat jedną godzinę...
    Za jakiś czas będę musiał jeszcze sprawdzic to i owo dokładniej,
    więc na jednej godzinie nie zakończy się ta histEria...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 2. Data: 2023-10-29 01:11:09
    Temat: Re: Pewne jak w Velo banku?
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 paź 2023 o 00:38, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Czy w Velo zlecenia przelewów obsługują białkomaty?
    > [dźgane reklamacyjnymi ostrogami?]

    Czyżby Velo zatrudnił DObajtka:

    https://youtu.be/U0GGl5LOInc?t=220

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 3. Data: 2023-10-29 03:38:31
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 paź 2023 o 01:11, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]

    [po drugim dźgnięciu ostrogą reakcji nie widzę...]

    W zsumowaniu jest o 444 za dużo i o 7,71 za mało? :)

    Owe 7,71 może brać się z ukrytej ;) blokady, ale apka
    tuż przed zleceniem przelewu pokazała więcej niż 450
    i pamiętam, że była tam co najmniej jedna siódemka.
    Mogło to być 451,71 -- ale nie musiało.

    451,71-444=7,71

    W blokadach mam łącznie 200,45 (wcześniej pisałem
    o blokadach z jednego dnia -- teraz o wszystkich)
    a saldo po przelaniu 444 pln to 208,16 pln.

    -=-

    ROR pokazuje zero i chyba pokazuje źle.

    Skarbonka nie budzi wątpliwości.

    Oszczędne ma dwa stany -- Saldo i Dostępne. Saldo jest
    o 444 mniejsze od Dostępnych i wygląda poprawnie. Tak
    więc chyba trzeba wszystko sprawdzić za jakiś czas,
    gdy wszystkie blokady zejdą albo zostaną zdjęte.

    -=-

    Zwykle przelewam jakoś tak: 111, 222, 333, 444 itd...

    -=-

    Blokady (200,45) policzyłem kilkakrotnie sumując pojedyncze
    blokady i dwakroć odejmując wydatki wraz z blokadami od
    wydatków bez blokad -- sumy te liczy Velo.

    -=-

    - Dostępne są większe o 444 pln od Salda
    - Saldo wydaje się poprawniejsze niż Dostępne
    - brakuje 7,71 pln
    - straciłem ze dwie godziny

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 4. Data: 2023-10-29 19:38:35
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 paź 2023 o 06:25, Eneuel pisze:

    > Choć sytuacja nie jest jasna [z uwagi na ciemny motyw
    > telefonicznej apki?] chyba 7.71 pojawiło się na ROzRutnym...
    > Sprawdzić trzeba na dużym e_kranie...

    Po rozjaśnieniu też wygląda dobrze.

    Niestety (zgodnie z przewidywaniem, lecz niezgodnie z pierwotnym
    zapisem) 444 z ROzRutnego na Oszczędne przewędrowało 29 października,
    choć pierwotnie zeszło z ROzRutnego 28 października, zerując Saldo
    bądź Dostępne i nie zostawiając półśladu na Oszczędnym...

    Przy okazji -- suma Blokad też jest wyświetlana przez Velo, czyli
    nie trzeba liczyć owej sumy jakimkolwiek sposobem.

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s