  • 1. Data: 2010-11-16 21:29:27
    Temat: okres ochronny na byki sie skończył
    Od: v...@a...pl

    czas na powrót do zdrowego trendu spadkowego.target 2000
    pozdrawiam
    victor

  • 2. Data: 2010-11-16 22:03:00
    Temat: Re: okres ochronny na byki sie sko?czy?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    v...@a...pl wrote:

    > czas na powrót do zdrowego trendu spadkowego.target 2000

    Odwracajcie odwracajcie.

  • 3. Data: 2010-11-18 16:42:34
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Delfino Delphis wrote:

> [...]

    No i jak tam? Dalej w shortach?

  • 4. Data: 2010-11-18 18:49:20
    Od: v...@a...pl

    > No i jak tam? Dalej w shortach?

    a czy coś się zmieniło? drepczemy w miejscu podczas gdy inni rosną.
    pozdr
    vs

  • 5. Data: 2010-11-18 21:31:12
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    v...@a...pl wrote:

    > a czy coś się zmieniło? drepczemy w miejscu podczas gdy inni rosną.

    No dobra, przekonamy się w przyszłym tygodniu. W tym się już raczej nic nie
    wydarz.

  • 6. Data: 2010-11-23 22:25:40
    Od: v...@a...pl

    bysie przekonane?
    pozdr
    vs

  • 7. Data: 2010-11-23 23:44:32
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    v...@a...pl wrote:

    > bysie przekonane?

    Ja nie. Dobieram jutro akcje, bo ostatnio sprzedałem na górce jedną spółkę.
    :)

  • 8. Data: 2010-11-24 00:08:46
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie. Dobieram jutro akcje, bo ostatnio sprzedałem na górce jedną
    > spółkę.
    > :)

    grałeś już w 2006-7?

  • 9. Data: 2010-11-24 01:48:17
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > grałeś już w 2006-7?

    Nie. Ale na razie nie ma żadnych szczególnych oznak bessy. Ja nie rozumiem.
    Przecież mieliśmy już kilkutygodniowe korekty i to jest normalna sprawa. A
    popatrzcie na korekty w hossie lat dwutysięcznych, mogły trwać miesiącami.
    Gdybym miał po kilku spadkowych sesjach wychodzić ze wszystkich akcji, to co
    bym zarobił? Na kontraktach i innych lewarach jestem teraz poza rynkiem, ale
    jeśli chodzi o akcje, to tego typu korekty służą dobieraniu (a na lokalnych
    szczytach z grubsza wychodzi się z papierów, co już swoje zarobiły).

  • 10. Data: 2010-11-24 01:52:37
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Delfino Delphis wrote:

    [ciach]

    Żeby nie było - na S&P500 1170 jest dość istotnym poziomem krótkoterminowym
    i jeśli on padnie, to zacznę myśleć o redukowaniu portfela. Ale jeśli chodzi
    o bessę, to na chwilę obecną takim poziomem jest 1000. Dopóki jesteśmy nad
    1000 to mamy hossę i nie ma co panikować.