    From: "Camel" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: odmowa przyjęcia przelewu
    Date: Sun, 21 Nov 2004 22:22:41 +0100

    Witam.

    15 listopada przygotowałem sobie przelew (z datą 15.11) . Do banku poszedłem
    następnego dnia. (Robię tak b. często). Pani w okienku (nowozatrudniona)
    poinformowała mnie, że nie może przyjąć przelewu, bo jest na nim niewłaściwa
    data. Po kilkuminutowej utarczce, przyjęła go.
    Jakie było moje zdziwienie, gdy za dwa dni dostałem telefon, że przelew nie
    został przez nią zaksięgowany i wypuszczony, bo był niewłaściwie wypelniony
    (jej data się nie zgadzała). Mało mnie nie trafiło!
    I teraz pytanie. Co jest ważniejsze? Data, którą automat mi generuje przy
    wystawianiu przelewów, czy pieczątka banku?
    Czy są jakieś przepisy, które to regulują?

    Serdecznie pozdrawiam

    Piotr