  • 41. Data: 2022-01-23 01:27:51
    Temat: Re: oddaliście w życiu kasę? [ot]
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_Master_" 61ebc0a9$0$531$6...@n...neostrada.pl

    > Teraz niezrozumienia.

    Niezrozumienia czego?

    > Ale

    Śmieszą mnie takie Alicje... ;)
    To partykuły, wykrzykniki czy może spójniki?...

    > dość dobrze Cię znam

    Wyznasz nam -- co jest źródłem Twej wiedzy o mnie?

    > to zapewne sobie tak trolujesz ;)

    Czyli jak?

    -=-

    Masz jakieś pojęcie o tym, co chciałeś przekazać?
    Odnoszę [ciekawe, dokąd] wrażenie, że testowałeś klawiaturę... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 42. Data: 2022-01-23 03:24:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" c...@g...c
    om

    > No nie bolało ale wiesz, strach ma wielkie oczy :)

    : w PL niestety znów milicja vel kulsoneria niestety

    Mnie polska policja wielokrotnie przyjmowała bardzo uprzejmie
    z różnych powodów... Znaleziony przeze mnie portfel przyjęła
    bezproblemowo... Nie wiem -- nie sprawdzałem, czy zwróciła ów
    portfel właścicielowi portfela, ale myślę, że zwróciła...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 43. Data: 2022-01-23 10:47:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 22 stycznia 2022 o 19:05:31 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:cb1e93e3-d403-4aab...@googlegroups.com>

    > hehe David niezawodnie.

    Zawsze jestem ciekawy relacji z prawdziwego świata.
    W te z PL i tak nikt (no, może poza Polakami, ale co z tego) nie uwierzy.

    > Nie ukrywam, że od razu błysnęła mi myśl obczaić londyński komisariat.
    >
    > Miałem prawilny pretekst. Sprawdziłem na google maps komisariaty.
    > Okazało się że większość zlikwidowana. Polazłem do najbliższego,

    A na g.maps wciąż są czy figurują jako "zlikwidowane"?

    > zameczek 200 lat, bariery, zasieki jak w Belfaście, ciemno głucho,
    > typy spod ciemnej gwiazdy na ulicy wystają.

    Kota nie ma, myszy harcują?
    Ale i tak dobrze, tu dostałbyś w takiej sytuacji w maskę i najwyżej o tyle byś
    zyskał, że zajumaliby ten znaleziony telefon, a nie Twój ;>

    > Pojechałem do cywilizacji na Stratford czynny 24h na dobę.
    >
    > Kolejka przed, po 3 osoby wpuszczają, boksy z blachy ryflowanej jak dla
    > krów, szyby pancerne, drzwi na siłowniki, kamery.

    Jak w aliorze, choć teraz jest tam już żabka (drzwi chyba wymienili ;)
    A co z covidem?
    Choć w UK zaraz ma go nie być - a pdzynajmniej oficjalnie ogłoszone.
    To w sumie jak w PL.

    > Miła czarna pani policjant nie dała się zbajerować na żadną moją
    > intrygę. Powiedziała że absolutnie nie mają warunków do przechowywania
    > i ewidencji wartościowych przedmiotów. Nacisnęła elektromagnes i
    > życzyła mi miłego dnia.

    W nocy?

    Hmm, z tego wynika, że trzeba było zanieść do banku, tam warunki mają ;>
    Z takim telefonem w miarę łatwo, nawet jak zablokowany to w końcu ktoś zadzwoni.
    Tylko wyścig z czasem jak nie masz ładowarki...
    A w androidzie jest miejsce na emergency?

  • 44. Data: 2022-01-23 23:59:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1ce42cd9-5901-4a89-b67e-b885c17872bbn@googlegr
    oups.com>

    > A na g.maps wciąż są czy figurują jako "zlikwidowane"?

    uśpione lepsze słowo
    permanently closed

    https://goo.gl/maps/a9E6rXZmS5L55RSc8

    > Kota nie ma, myszy harcują?
    > Ale i tak dobrze, tu dostałbyś w takiej sytuacji w maskę i
    > najwyżej o tyle byś zyskał, że zajumaliby ten znaleziony telefon,
    > a nie Twój ;>

    haha miałem szkolenie z telefonów przez Kolumbijczyków z Medelin
    Trzeba zawsze nosić banknoty i się wykupić. Telefon wtedy zostawią.

    > A co z covidem?
    > Choć w UK zaraz ma go nie być - a pdzynajmniej oficjalnie
    > ogłoszone. To w sumie jak w PL.

    o covidzie nie myślimy w zaniku. Nikt ze znajomków nie zmarł.
    za to w Polsce kilku.

    > W nocy?

    zamykają szybko sklepy 1630 17oo się wyludnia bo ludzie się boją

    no coś tam w stylu tejk ker

> [...]
    > w końcu ktoś zadzwoni. Tylko wyścig z czasem jak nie masz
    > ładowarki...

    A w androidzie jest miejsce na emergency?

    jest, mam full wypas wypełnione, nr NHS, leki

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza