eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Data: 2007-08-20 08:10:26
    Temat: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: "krystian_z" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cześć,
    byłem za granicą, parę dni spędziłem w hotelu,
    gdy doszło do płacenia zapłaciłem gotówką,
    ale wcześniej przy meldowaniu zrobili kopię mojej Karty kredytowej,
    po powrocie do domu okazało sie, że oprócz gotówki pomyłkowo obciazyli
    jeszcze moja KK,
    po paru mejlach zwrócili pieniądze na KK.
    ALE obciazenie (520 dolarów) wyniosło 1490,88 zł a zwrot (520$) 1409,90 zł
    róznica prawie 100 zł, czyli przez czyjąś nieuwage straciłem prawie 100 zł,
    co się robi w takich sytuacjach ?
    czy ktos z Was miał z takim czymś do czynienia ?
    pozdrawiam