  • 1. Data: 2003-08-27 14:28:07
    Temat: neste - blokady
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Na Neste24 tankuję rzadko, ale zawsze jak tankowałem, to była blokada na
    kwotę operacji. Płaciłem dziś kartą VE inteligo. Dotarł SMS z informacją o
    transakcji na kwotę autoryzacji - czyli tej maksymalnej wprowadzanej na
    terminalu. Wracam do domu, sprawdzam blokady a tu nic. :-)

    Czy to tak zawsze? Od kiedy?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 2. Data: 2003-08-27 14:33:52
    Temat: Re: neste - blokady
    Od: Kuba <j...@y...com>

> [...]
    > transakcji na kwotę autoryzacji - czyli tej maksymalnej wprowadzanej na
    > terminalu. Wracam do domu, sprawdzam blokady a tu nic. :-)

    W neste mam zawsze blokadę w wysokości rzeczywiście "wlanej" kwoty, a
    nie autoryzowanej (VE Multi)

    K.

  • 3. Data: 2003-08-28 12:55:22
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > W neste mam zawsze blokadę w wysokości rzeczywiście "wlanej" kwoty, a
    > nie autoryzowanej (VE Multi)

    A ja na KK Multi dwie blokady jedna na zadeklarowana a druga na różnicę
    między
    zadeklarowaną a rzeczywistą