  • 1. Data: 2003-08-27 13:29:32
    Temat: czy bankomaty PKOBP...
    Od: "tomek" <t...@s...pl>

    Czy bankomaty PKOBP pozwalaja na pobieranie kwot np. 20zł ?
    Jeśli nie, to które banki mają takie bankomaty?
    pozdr.

  • 2. Data: 2003-08-27 13:31:51
    Temat: Re: czy bankomaty PKOBP...
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik tomek napisał:

    > Czy bankomaty PKOBP pozwalaja na pobieranie kwot np. 20zł ?

    Tak. To AFAIK najmniejszy nominał w nich.

    Michał

  • 3. Data: 2003-08-27 13:44:55
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy bankomaty PKOBP pozwalaja na pobieranie kwot np. 20zł ?
    > Jeśli nie, to które banki mają takie bankomaty?

    tak
    20 zł też pozwalają pobierać bankomaty ING

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-08-27 14:04:38
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "tomek" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    Nie wiem jak dzis ale jeszce rok temu BZWBK wypłacały nawet 10 złotówki :)

    pzdr

    PiotrW

  • 5. Data: 2003-08-27 14:14:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak dzis ale jeszce rok temu BZWBK wypłacały nawet 10 złotówki :)

    ING też. Znaczy nawet nie rok temu, ale nadal.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 6. Data: 2003-08-27 14:31:11
    Od: Kuba <j...@y...com>

    Pekao SA - 10 zł bez problemu. Chyba mają 3 pojamniki:
    10, 50 i 100 zł bo nigdy nie wyleciał mi inny nominał.

    K.

  • 7. Data: 2003-08-27 14:40:57
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    tomek wrote:
    > Jeśli nie, to które banki mają takie bankomaty?

    BGŻ.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-08-27 15:14:06
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Piotrwarez wrote in news:biidqt$tn$1@news.onet.pl:

    > Nie wiem jak dzis ale jeszce rok temu BZWBK wypłacały nawet 10
    > złotówki :)

    Ale już przestały. :( Mój ulubiony bankomat bzwbk powiedział mi
    ostatnio że tylko n*50. Drugi który sprawdzałem też to samo mówi.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {7BDCCEC7-1C48-4473-BE2A-25BF39C1AD5F}

  • 9. Data: 2003-08-27 15:55:20
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy bankomaty PKOBP pozwalaja na pobieranie kwot np. 20zł ?
    > Jeśli nie, to które banki mają takie bankomaty?

    Każdy pozwala nawet na 10zł.
    Pytanie leży, czy obsługa załaduje takie nominały, i kiedy się wyczerpią

  • 10. Data: 2003-08-27 16:18:40
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy pozwala nawet na 10zł.

    Technicznie tak.

    > Pytanie leży, czy obsługa załaduje takie nominały, i kiedy się wyczerpią

    Aleś dowalił. To z tego wynika, że każdy bankomat w Polsce płaci 10 PLN, ba,
    nawet w Euro - tylko zależy, czy obsługa załaduje :-)

    Więc w PKO BP nie wypłacisz nominału 10 PLN. I tyle. Najmniejszy dostępny
    nominał to 20 PLN.