  • 1. Data: 2012-10-25 10:00:13
    Temat: najgorsze momenty bankowych zapaleńców
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    1. kończąca się lokata w piątek, a przedłużenie/założenie nowej w tym samym
    banku na lichy procent, weekend procentu w plecy (alior)

    2. naliczenie opłaty bo się odlało poniżej wymaganego średniego miesięcznego
    salda (eurobank)

    3. zapomnieć spłacić kredytówkę (mbank)

    4. zostawić kasę przy zamykaniu konta na koncie oszczędnościowym z wysoką
    opłatą do innych banków (polbank)

    5. darmowe konto nagle staje się płatne a żeby było bezpłatne trzeba je
    zmienić (polbank, alior)

    6. zapomnieć że z konta z jedną wypłatą darmową, już sie tę jedną wykonało
    lub okres rozliczeniowy konta to nie koniec miesiąca

    erator/

  • 2. Data: 2012-10-25 10:25:19
    Temat: Re: najgorsze momenty bankowych zapaleńców
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Paź, 09:59, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    7. Omylkowe splacenie kwoty minimalnej zamiast calosci obciazenia na
    KK (bzwbk) :)

  • 3. Data: 2012-10-25 10:30:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup

    8. Wykonanie przelewu z rachunku karty na ten sam rachunek karty, na skutek
    nieostrożnego użycia Ctrl+C Ctrl+V (mBank, prowizja 3% od kwoty).

  • 4. Data: 2012-10-25 11:18:02
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    zlotowinfo <d...@d...xx> wrote on 2012-10-25_10:00
    > 1. kończąca się lokata w piątek, a przedłużenie/założenie nowej
    > w tym samym banku na lichy procent, weekend procentu w plecy
    > (alior)

    1a. kończąca się w czwartek lokata założona z konta _w tym samym_
    banku, który zwraca kwotę lokaty i odsetki na konto klienta u
    siebie dnia następnego (najlepiej po 3 sesji wy); weekend+1
    procentu w plecy (idea)

    > 4. zostawić kasę przy zamykaniu konta na koncie
    > oszczędnościowym z wysoką opłatą do innych banków (polbank)

    Jeśli dobrze pamiętam, bank zamykając konto ma obowiązek przelać
    saldo na wskazany przez właściciela rachynek. BANK. To on więc
    musi ponieść opłatę, a nie właściciel (zamkniętego) konta.

    witrak()

  • 5. Data: 2012-10-25 11:29:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" k6arh5$enq$...@n...task.gda.pl

    Próba przelania z EB do innego kufla...
    Wiara, nadzieja i miłość?... No -- wiara
    w to, że wystarczy 5 razy odświeżyć...
    Odświeżyłem 15 razy, przelogowałem...
    Kwadrans mija, jaja stygną, przelewu
    nie mogę zlecić, bo szmal wisi między
    oszczędnym i rozrzutnym...

    Do mBanku szmal nie dotarł...
    Z EB nie mogę wylać...

    Śniadanie stygnie...

    Czas ucieka...

    [Meritum 3 grosze zabrał a 5 złotych paliwowych nie
    dał -- wojna na horyzoncie... najpierw grupa upuści
    krwi ideami i innymi openami a Sygma da 5%; później
    ja, w pełnym rynsztunku, wyruszę na wojnę przeciwko
    Meritum]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-10-25 11:38:56
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

    x) - że miesiąc odnowienia karty (opłata roczna),
    to ten wytłoczony na KK :)

  • 7. Data: 2012-10-25 12:58:20
    Od: W <w...@w...pl>

    zlotowinfo wystukał, co następuje:

    9. spłacić całość zadłużenia na KK przed terminem zapominając, że miesiąc
    wczesniej włączyło się automatyczną spłatę KK, która i tak spłaci limit
    pomimo wczesniejszej spałaty (ING)

  • 8. Data: 2012-10-25 13:02:04
    Od: luc <b...@g...net>

    On 25 Paź, 12:53, W <w...@w...pl> wrote:
    > zlotowinfo wystukał, co następuje:
    >
    > 9. spłacić całość zadłużenia na KK przed terminem zapominając, że miesiąc
    > wczesniej włączyło się automatyczną spłatę KK, która i tak spłaci limit
    > pomimo wczesniejszej spałaty (ING)

    10. Zrobić mTransfer z KK w mBanku w przesuniętym dniu zamknięcia
    cyklu (wypadał w święto), zamiast dzień później, aby ostatecznie nie
    załapać się cały GP...

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2012-10-25 14:11:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > pomimo wczesniejszej spałaty (ING)

    Rozpoczęcie współpracy z ING. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-10-25 15:43:22
    Od: Zibo <z...@g...com>

    Wyczytać w regulaminie promocji że należy zrobić przelew i przelewać złotówkę co
    miesiąc następnie doczytać w tym samym regulaminie definicję przelewu - że jest to
    przelew na co najmniej 1000 zł (Deutsche Bank)