    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: multibank - zmiana toip - kiedy ostatnia?
    Date: Thu, 14 Aug 2014 21:16:08 +0200

    Witajcie,

    Czy ktoś mógłby poratować informacją nt. zmian ToIP (Bank Multibank,
    rachunki: MULTIKONTO BUSINESS CLASS, RACHUNEK WALUTOWY BC - EUR)?
    Chodzi mi o informacje (komunikaty w koncie, czy listowną informację) od
    sierpnia 2013 do teraz.
    W systemie widzę ostatnią zmianę z 7 sierpnia 2014, niestety nie wiem,
    kiedy były wcześniej. Zauważyłem (po czasie) pobieranie opłat za
    rachunek walutowy od września 2013 roku oraz PROW.OD NIEWYKORZYSTANEGO
    LIMITU w drugim rachunku od lutego tego roku. Nie pamiętam, żeby
    zmieniły się ToIP ...

    Pozdrawiam,