  • 1. Data: 2007-10-09 23:16:14
    Temat: multibank - chwalę
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Wysłałem maila z prośbą o formularz zaświadczenia o dochodach. Odpowiedź po
    2 minutach. Napisałem ponownie maila że mi się .doc nie otwiera w OOo , i
    proszę o .pdf. Po kolejnych kilku minutach dostałem pdfa.

    O 1 w nocy ... szacunek.

    p. m.

  • 2. Data: 2007-10-10 00:20:19
    Temat: Re: multibank - chwalę
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    mvoicem napisał(a):
> [...]
    > 2 minutach. Napisałem ponownie maila że mi się .doc nie otwiera w OOo , i
    > proszę o .pdf. Po kolejnych kilku minutach dostałem pdfa.

    mądrego bota kupili :)

    PG

  • 3. Data: 2007-10-10 08:43:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 10 Oct 2007 01:20:19 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

    > mądrego bota kupili :)

    eeee tam, na nocnej zmianie się nudzi, więc każdy mail to niezła atrakcja
    o tej porze ;)

    Xenocide