  • 1. Data: 2002-04-05 07:23:31
    Temat: multibank?
    Od: s...@i...pl

    Jak to jest z multibankiem? W jakich systuacjach _TRZEBA_ odwiedzac oddzial?
    Pytam bo jeszcze go nie ma u mnie, a rozwazam otwarcie konta. Jaka jest
    funkcjonalnosc serwisu WAP? Czy taka sama jak www? Wlasnie pelny dostep przez
    WAP najbardziej by mi pasowal ...

  • 2. Data: 2002-04-05 07:30:19
    Temat: Re: multibank?
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    Oddzial przydaje sie w przypadku:
    - wplaty gotowki na konto
    - wyplaty gotowki wiekszel niz mozliwe jest to z kart
    - szybka pozyczka do 10000PLN (3 dni)
    - korzystanie z dostepu WWW gdy nie masz u siebie:)))
    - darmowa kawa:)))

  • 3. Data: 2002-04-05 08:00:56
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pytam bo jeszcze go nie ma u mnie, a rozwazam otwarcie konta. Jaka jest
    > funkcjonalnosc serwisu WAP? Czy taka sama jak www? Wlasnie pelny dostep

    Zalozylem wlasnie niedawno rachunek w MultiBanku.
    Podobnie jak Tobie zalezy mi na pelnej funkcjonalosci
    WAP, a szczegolnie na przelewie realizowanym on-line
    przykladowo miedzy swoim rachunkiem oszczednosciowym
    a rachunkiem glownym. Wedlug zapewnien MultiBanku
    oraz z tego co pisza na swojej www, WAP jest w pelni
    fukcjonalny, niemal jak www. Z tym, ze jesli chcesz
    oczywiscie zlecic przelew, to musisz miec zdefiniowana
    platnosc. Mam u nich konto gdzies od ok. 2 tygodni i
    jak na razie jestem bardzo zadowolony i szczerze polecam.

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 4. Data: 2002-04-05 13:07:57
    Od: s...@i...pl

    A co np. z wnioskami kredytowymi? Mozna przez telefon czy musi to byc
    typowy marmurkowy sposob ("pan wypelni ten formularz")?

  • 5. Data: 2002-04-05 13:42:04
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    To zalezy od Ciebie:
    - jesli chcesz do 10kPLN to idz do oddzialu, wybierz mila pania i usmiechni
    sie do niej ladnie to Ci wypelni ten wniosek i za dwa dnia zaprosi ciebie na
    podpisanie umowy i next day masz forse na koncie (oczywiscie mozesz to
    zrobic przez telefon - ale wtedy ok. 8 dni i umowa poprzez kuriera) - kak
    chociesz:))))