  • 61. Data: 2009-01-28 08:43:28
    Temat: Re: mstop.pl
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 23:53:22 +0100, piotreG napisał(a):

    > To nie tak. Przynajmniej dla mnie.

    Nie? Ciekawe.

    > Ja mam taki kredyt, ale nie za duży i wzrost raty mało mnie akurat dotyka.
    > Było tak: oprocentowanie w Szwajcarii w góre - natychmiast
    > oprocentowanie kredytów tez w górę ( oczywiście ciut więcej niż w
    > Szwajcarii) ...i tak kilka razy.

    No i? A w umowie masz napisane, że oprocentowanie kredytu tak ma iść, jak
    oprocentowanie w Szwajcarii?

    > A kiedy już od jakiegos czasu w Szwajcari stopy do dołu - to w mbanku
    > zero reakcji. Oczywiście nie ma wymogu takiej reakcji zapisanej w umowie,
    > ale to po jaka cholerę przy podnoszeniu oprocentowania właśnie na
    > wzrosty w Szwajcarii się powoływano ;)

    Czyli: 'Oczywiście zgodziłem się na to, ale to złe jest i niech mnie ktoś
    przytuli'.

    > Dla mnie, i pewnie dla wielu klientów choć jest to zgodne z umową, to
    > mało ma wspólnego z dbaniem o klientów w takim banku.

    No to zmień bank. jak Ci się nie podoba, a nie płacz.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 62. Data: 2009-01-28 11:18:11
    Od: "Nixe" <n...@o...eu>

    <c...@g...com> napisał

    > A skąd takie wnioski?

    > Z wielu źródeł - obecnie pożycza się po stawce LIBOR+marża.

    Przedtem napisałeś, że obecnie nikt nie pożycza po stawce LIBOR (założyłam,
    że marżę pominąłeś, ponieważ to element stały oprocentowania kredytów, więc
    nie ma sensu o nim wspominać), a teraz piszesz coś innego. To co w końcu
    masz na myśli? :)

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 63. Data: 2009-01-28 19:48:40
    Od: c...@g...com

    On 28 Sty, 12:18, "Nixe" <n...@o...eu> wrote:
> [...]
    > że marżę pominąłeś, ponieważ to element stały oprocentowania kredytów, więc
    Nie zrozumieliśmy się i tyle. Chyba za dużo naczytałem się ostatnio
    forum mbanku, gdzie "starzy mplanowicze" za nic nie mogą zrozumieć
    czemu płacą taki % kredytu skoro LIBOR jest o wiele niższy.
    Nota bene: forum mbanku było całkiem niezłe dopóki nie zmieniło się w
    forum psychoterapeutyczne.