  • 1. Data: 2006-04-02 15:34:46
    Temat: millenium i durnota
    Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl>

    Zgłosiłem chęć zmiany banku (% za kredyt w chf w PKO BP to przesada),
    oferty jak zwykle do kilku.
    Z większością (zdecydowaną) rozmowa przyjemna.
    Oprócz Millenium - przez przypadek telefon otrzymałem chwilę po
    stłuczce. Panienka swój tekst opanowała rzeczywiściw wzorowo, tylko nie
    słucha że w tej chwili nie będę rozmawiał (i tu podałem powód). Cóż
    podsumuję: była obrażona, niegrzeczna, wręcz obraźliwa.
    Albo ja mam pecha do tego banku (z nimi to 3 podejście, albo ten typ tak
    ma).
    A szkoda, bo filia w moim mieście akurat jest :(
    CEzar

  • 2. Data: 2006-04-03 05:42:16
    Temat: Re: millenium i durnota
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Cezarys napisał:

    (...)
> [...]
    > podsumuję: była obrażona, niegrzeczna, wręcz obraźliwa.
    > Albo ja mam pecha do tego banku (z nimi to 3 podejście, albo ten typ tak

    Może panienka miała PMS? Automat też człowiek ;-)

    --
    PWZ
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

  • 3. Data: 2006-04-03 12:12:29
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Cezarys" <c...@g...tam.pl> napisał w wiadomości
    > Albo ja mam pecha do tego banku (z nimi to 3 podejście, albo ten typ tak
    > ma).

    Ten typ tak ma. Moje obserwacje są identyczne.
    Moja współpraca z tym bankiem zakończyła się po dyskusji z kasjerem jak się
    pisze siódemkę - z poziomą poprzeczką czy bez.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-04-03 13:29:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Huckleberry wrote:

    > Moja współpraca z tym bankiem zakończyła się po dyskusji z kasjerem
    > jak się pisze siódemkę - z poziomą poprzeczką czy bez.

    Ten temat mam przerobiony. W Polsce i niektórych krajach europejskich
    "7" z poprzeczką, a "1" z kreseczką, kraje anglojęzyczne i azja "7":
    bez poprzeczki, "1": zwykła pionowa kreska. Programy OCR do odczytu
    pisma ręcznego są tak dostosowywane.

  • 5. Data: 2006-04-03 15:13:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > Ten temat mam przerobiony. W Polsce i niektórych krajach europejskich
    > "7" z poprzeczką, a "1" z kreseczką, kraje anglojęzyczne i azja "7":
    > bez poprzeczki, "1": zwykła pionowa kreska.

    Z tego wynikają różne komplikacje, bo Amerykanie odczytują nasze 7
    jako 4, a nasze 1 jako 7.

    MJ

  • 6. Data: 2006-04-03 16:13:16
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

> [...]
    > "7" z poprzeczką, a "1" z kreseczką, kraje anglojęzyczne i azja "7":
    > bez poprzeczki, "1": zwykła pionowa kreska. Programy OCR do odczytu

    No to szkoda, że nie jest to skoordynowane z Polską Normą dotyczącą pisma
    technicznego :(
    OCR nie OCR, ja jako klient nie muszę wiedzieć jak się dobrze pisze siódemkę
    wg banku, a kasjer ma obowiązek mi to wyjasnić jeśli coś mu nie pasuje, a
    nie z miejsca robić mi awanturę, że nie umiem pisać....
    Bo akurat podejrzewam, że on nie ma zielonego pojęcia o piśmie technicznym i
    liternictwie.
    pozdrawiam