  • 1. Data: 2015-05-09 11:58:15
    Temat: mbank - pożegnanie
    Od: m <m...@g...com>

    No nie dałem rady się przystosować do nowego interfejsu. Myślałem że
    może z czasem się przyzwyczaję - nie przyzwyczaiłem się :(. Kiedy któryś
    raz przez dobrych kilka minut szukałem interfejsie doładowania komórek -
    stwierdziłem że się wynoszę do Inteligo (jestem w trakcie).

    No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
    jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

    A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

    p. m.

  • 2. Data: 2015-05-09 12:12:30
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 11:58:15 +0200, m napisał(a):
> [...]
    > No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
    > jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

    Mysle ze wyjatkiem.
    Ten nowy nie jest jeszcze taki zly, zeby sie go kompletnie nie dalo
    uzywac, a jesli ludzie rezygnuja, to z kilku przyczyn.

    > A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

    Nie ma. No i nie po to nowy wprowadzali, zeby teraz placic za dwa.
    Zarzad jest zadowolony, nagrody zdobyl.
    Widac za malo klientow zrezygnowalo.

    Zreszta - konto zlikwidowales ? To dla zarzadu nadal jestes klientem.
    Ankieta jakas byla, powiedzialem im co mysle, ale pewnie nie dotarlo.

    Ale teraz moze byc ciekawie, bo banki masowo podnosza oplaty za karty
    i konta ... ludzie zaczna niepotrzebne zamykac...

    J.

  • 3. Data: 2015-05-09 12:39:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

> [...]
    > jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?
    >
    > A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

    Ja powiem tak: uwazam, ze nowy interfejs jest gorszy od poprzedniego.
    Jest mniej intuicyjny, propokuje głupie błedy typu zmiana rachunku z
    ktorego chcemy zrobic przelew itp.
    Ale ja sie nie przeniose bo ma tez swoje plusy np. bardzo fajne filtrowanie
    historii konta.
    Poza tym nie łudze sie ze ktos ma taki wspaniały interfejs jak mbank miał
    przez nascie lat i za chwile tez go nie zmieni na fejsbukową kaszkę.

  • 4. Data: 2015-05-09 13:15:27
    Od: stejaz <s...@g...com>

    W dniu sobota, 9 maja 2015 11:58:17 UTC+2 użytkownik m napisał:
> [...]
    > raz przez dobrych kilka minut szukałem interfejsie doładowania komórek -
    > stwierdziłem że się wynoszę do Inteligo (jestem w trakcie).

    Ma również irytujące niedostosowania do własnych, starych rozwiązań. Jeżeli korzysta
    się z "mBilans-u" to po co mi informacje na czerwono, ze nie mam środków na koncie
    dla wykonania przyszłych przelewów, jeżeli mBilans te środki mi zapewni tak, czy
    siak.

    > A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

    Istnieje jeszcze wersja mobilna, której używam (na komputerze stacjonarnym) z dużą
    radością do normalnej, bieżącej pracy.

    Stefan Faziński

  • 5. Data: 2015-05-09 14:15:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.05.2015 o 12:12, J.F. pisze:
    > Zreszta - konto zlikwidowales ? To dla zarzadu nadal jestes klientem.
    > Ankieta jakas byla, powiedzialem im co mysle, ale pewnie nie dotarlo.

    Nie, jeszcze nie jestem całkiem wyniesiony :). Ale w ciągu roku zlikwiduję.

    p. m.

  • 6. Data: 2015-05-09 14:18:26
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.05.2015 o 13:15, stejaz pisze:
    [...]
> [...]
    czy siak.

    > Istnieje jeszcze wersja mobilna, której używam (na komputerze stacjonarnym) z dużą

    O patrz, na to nie wpałem. NA pierwszy rzuto oka to normalnie stary
    dobry mbank.

    Jakie są ograniczenia? Są jakieś rzeczy których nie da się zrobić w
    m.mbank.pl ?

    p. m.

  • 7. Data: 2015-05-09 15:55:35
    Od: stejaz <s...@g...com>

    W dniu sobota, 9 maja 2015 14:19:15 UTC+2 użytkownik m napisał:
    dużą radością do normalnej, bieżącej pracy.

    > O patrz, na to nie wpadłem. NA pierwszy rzut oka to normalnie stary
    > dobry mbank.

    No nie, to mocno okrojona jego stara wersja.

    > Jakie są ograniczenia? Są jakieś rzeczy których nie da się zrobić w
    > m.mbank.pl ?

    mnóstwo - zarówno ograniczeń, jak i możliwości. Np nie da się (chyba) wydrukowań
    potwierdzenia, powtórzyć przelewu.

    Doskonale działa zlecanie przelewów zdefiniowanych. Jak robiłem taki przelew w
    "nowym", to nigdy nie wiedziałem, czy zażąda potwierdzenia sms-em czy nie.

    Stefan Jaziński

  • 8. Data: 2015-05-09 17:22:54
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2015-05-09 11:58, m pisze:

    > No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
    > jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

    Nadal mam tam konto ze względu na bezpłatną kartę kredytową, ale wypłata
    wpływa już do innego banku.

  • 9. Data: 2015-05-09 17:59:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-09, m <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
    > jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

    Patrząc na liczbę nowo otwieranych kont i tempo przyrostu, to raczej ejsteś
    wyjątkiem. Zresztą czego się spodziewałeś, że zadowoleni użytkownicy będą
    wychwalać interfejs? To się nie zdarza, w necie słychać tylko malkontentów. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2015-05-09 18:13:26
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:XnsA4957D53F934Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Ja powiem tak: uwazam, ze nowy interfejs jest gorszy od poprzedniego.
    > Jest mniej intuicyjny, propokuje głupie błedy typu zmiana rachunku z
    > ktorego chcemy zrobic przelew itp.

    Ja nie mogę, że co w coś kliknę to inny stan moich finansów mi pokazuje.
    Nie wiedziałem, że można tyle różnych kombinacji dodawania/odejmowania
    wymyślić:).
    P.G.