  • 1. Data: 2006-03-22 13:06:35
    Temat: mbank mbiznes
    Od: p...@y...com

    Postanowiłem założyc konto biznesowe w mbanku (od lat jestem klientem
    indywidualnym). Wypełniłem formularz i wysłałem ok 10 lutego , ok . 26 lutego
    zgłosiłem w mlini że nie mam umowy , kazali czekac, ok 5 marca umowy nie ma
    zgłosiłem reklamacje i porosiłem o duplikat, 6 marca przyszła pierwsza umowa ,
    podpisałem i wysłałem w ten sam dzień, 16 marca zgłosiłem oficjalną reklamacje
    że konto nieaktywne , 21 marca złożyłem kolejną reklamacje przez internet na
    mlinie , wszystkie reklamacje bez odpowiedzi , tylko automatyczne potwierdzenia
    doręczenia. W efekcie jako że zacząłem działalnoś pod koniec lutego nie mam jak
    zapłacic ZUS (dostanę karę i odsetki) , podatku oraz VATU , kontrahenci nie mogą
    mi zapłacic za usługi które wykonałem , sam zobowiązania płacę gotówką ,
    korzystając z debetu konta osobistego (za który ja płace). Mbank ma to wszystko
    kompletnie w d...e , nie odpowiada na reklamacje, moje propozycje przyspieszenia
    obiegu dokumentów poprzez wysłanie priorytetem olewa. Ponoszę cały czas wymierne
    straty a o oni mają to gdzieś...

  • 2. Data: 2006-03-22 14:01:59
    Temat: Re: mbank mbiznes
    Od: "Jose Rodrigues" <j...@i...pl>

    Taaak... to samo się tyczy kredytów - walczę z nimi o kredyt hipoteczny już
    od 2 miesięcy. Co chwilkę się okazuje, że ktoś "zapomniał" o jakiejś tam
    formalności. mBank zaczyna schodzić na psy i to w coraz szybszym tempie.
    Obsługa coraz bardziej niekompetentna. A miało być tak pięknie...

  • 3. Data: 2006-03-22 15:13:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    22 Mar 2006 14:06:35 +0100, w <3...@n...onet.pl>,
    p...@y...com napisał(-a):

> [...]
    > obiegu dokumentów poprzez wysłanie priorytetem olewa. Ponoszę cały czas wymierne

    Myślę, że telefon do Faktu przyspieszy twoją sprawę :). Poważnie, tam chyba
    inaczej się nie da.

  • 4. Data: 2006-03-22 21:44:10
    Od: Azazel <j...@g...w.pl>

    -------- Treść oryginalnej wiadomości --------

> [...]
    > p...@y...com napisał(-a):
    > Myślę, że telefon do Faktu przyspieszy twoją sprawę :). Poważnie,

    jeszcze chwila i Fakt będzie musiał założyć call center do obsługi
    reklamacyjnej mBanku
    :-)
    A.

  • 5. Data: 2006-03-22 22:05:43
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    >  > Myślę, że telefon do Faktu przyspieszy twoją sprawę :). Poważnie,
    >
    > jeszcze chwila i Fakt będzie musiał założyć call center do obsługi
    > reklamacyjnej mBanku
    > :-)

    No właśnie, może byście kurka podali do nich numer.
    Mają jakiś 0-800? ;-)

  • 6. Data: 2006-03-23 12:23:18
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    22 Mar 2006 23:05:43 +0100, w <4...@n...onet.pl>, "S.T."