eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ... › [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
  • Data: 2003-10-15 19:00:25
    Temat: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
    Od: Krystek <k...@s...pl_> szukaj wiadomości tego autora

    Niezbyt często zaglądam na stronę mBanku, a już ekstremalnie rzadko
    korzystam z telefonicznej mLinii. Miałem jednak interes i musiałem o coś
    zapytać. Zauważyłem, że zmieniły się numery telefonów do mLinii mBanku:

    0-801 300-800 (taryfikowane jak za lokalne)
    0-42 6-300 800
    6913 62265 - numer dla "komórkowców"

    Czy ktoś orientuje się czy stare numery do COT mBanku działają?

    0-801 362-265 mLinia
    0-42 676-22-65

    Pozdrawiam,

    K.