  • 1. Data: 2009-12-09 22:33:19
    Temat: mBank - koszyk płatności
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Nie mogę się doszukać w pomocy, co to takiego? A system zaproponował mi dziś
    (chyba po raz pierwszy), jak robiłam przelew składki zdrowotnej do ZUS z
    opcji "wykonaj ponownie" ten właśnie koszyk. O co chodzi?
    Pozdr.
    A.

  • 2. Data: 2009-12-09 23:42:16
    Temat: Re: mBank - koszyk płatności
    Od: muchomorek <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 09 Dec 2009 23:33:19 +0100, ffiona napisał(a):

> [...]
    > dziś (chyba po raz pierwszy), jak robiłam przelew składki zdrowotnej do
    > ZUS z opcji "wykonaj ponownie" ten właśnie koszyk. O co chodzi? Pozdr.

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=520
    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2009-12-09 23:51:37
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 23:33:19 +0100, ffiona napisał(a):

> [...]
    > (chyba po raz pierwszy), jak robiłam przelew składki zdrowotnej do ZUS z
    > opcji "wykonaj ponownie" ten właśnie koszyk. O co chodzi?

    Wkladasz przelewy do koszyka i potwierdzasz jednym kodem.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2009-12-10 07:13:26
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 00:51:37 +0100, Rafał Grzelak napisał(a):
    > Wkladasz przelewy do koszyka i potwierdzasz jednym kodem.

    A jak wczoraj chciałem wrzucić zusy do koszyka, to przy wrzucaniu pierwszego
    wydarł się że trzeba to potwierdzić (niestety nie pomnę uzasadnienia), po
    czym przyszedł SMS do operacji nr 2 z dnia 9.12.2009... tyle że to była moja
    pierwsza operacja w mBanku tego dnia :) Potem pozostałe zusy już bez
    problemu dały się wsadzić do koszyka, a potem potwierdziłem je jednym kodem.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-12-10 09:08:04
    Od: "Mron" <p...@p...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > pierwsza operacja w mBanku tego dnia :) Potem pozostałe zusy już bez
    > problemu dały się wsadzić do koszyka, a potem potwierdziłem je jednym kodem.

    A ZUS to nie możesz wysłać za jednym zamachem za pomocą przelew do ZUS?
    Ja tak robię i potwierdzam jednym kodem.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 6. Data: 2009-12-10 19:17:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 10:08:04 +0100, Mron napisał(a):
    > "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    > A ZUS to nie możesz wysłać za jednym zamachem za pomocą przelew do ZUS?
    > Ja tak robię i potwierdzam jednym kodem.

    Jak się wysyła za jedną osobę to owszem, ale niektórzy mają wspólników i
    pracowników ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944