  • 1. Data: 2009-12-09 22:51:07
    Temat: Polbank lokata 6,5%
    Od: g...@o...pl

    Nic się ostatnio w lokatach nie działo, więc wrzucam chociaż taką ciekawostkę:

    Lokata 3M na 6,5%

    Interesujący jest minimalny depozyt: 100 tys. zł.

    http://www.polbank.pl/download/regulamin_promocji_lo
    kata_najlepsza.pdf

  • 2. Data: 2009-12-09 22:58:54
    Temat: Re: Polbank lokata 6,5%
    Od: sorden <s...@u...pl>

    g...@o...pl wrote:

> [...]
    > ciekawostkę:
    >
    > Lokata 3M na 6,5%
    >
    > Interesujący jest minimalny depozyt: 100 tys. zł.

    Szkoda tylko, ze to nie BFG...

    --
    in

  • 3. Data: 2009-12-09 23:11:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > ciekawostkę:
    >
    > Lokata 3M na 6,5%
    >
    > Interesujący jest minimalny depozyt: 100 tys. zł.

    Tak a w Grecji coraz gorzej...... i nie podlega to pod nasz BFG

  • 4. Data: 2009-12-09 23:32:05
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    g...@o...pl wrote:
    > Nic się ostatnio w lokatach nie działo, więc wrzucam chociaż taką ciekawostkę:
    >
    > Lokata 3M na 6,5%
    >
    > Interesujący jest minimalny depozyt: 100 tys. zł.

    Podobnie zaczelo sie w Islandii (z tym, ze wtedy w mediach o kryzysie
    czy bankructwie kraju nie mowil): najpierw Islandzkie banki oferowaly
    depozyty z ponadprzecietnym oprocentowaniem, a pare miesiecy pozniej
    wszystko pier....

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2009-12-10 00:18:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Lokata 3M na 6,5%
    >
    > Interesujący jest minimalny depozyt: 100 tys. zł.
    >
    > http://www.polbank.pl/download/regulamin_promocji_lo
    kata_najlepsza.pdf

    Ni ma już czasu na zbieranie po kilka tysięcy. ;D

  • 6. Data: 2009-12-10 00:52:52
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    MarekZ wrote:
    > Ni ma już czasu na zbieranie po kilka tysięcy. ;D

    Chyba będą musieli przyspieszyć przejście pod polski nadzór. Miałem w
    końcu u nich założyć konto... :-)

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 7. Data: 2009-12-10 01:52:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "schliesky" hfpgpm$4i1$...@i...gazeta.pl

    > Chyba będą musieli przyspieszyć przejście pod polski nadzór. Miałem w końcu u nich
    założyć konto... :-)

    Polska... Stabilizacja... Ład i porządek... Urzędnicy po nocach (czyli
    we dnie?) nie śpią, aby nadskakiwać podatnikom... (dzień dobry Inspekcji
    Handlowej z Białegostoku, która ma mnie w pupie) A Grecja -- a Fuj!!!

    -=-

    Przyznać się bez bicia [piany?] -- kto mi życzył, aby mnie krew zalała? :)
    I to nocą, gdy będę spał? Akurat dziś śpię w nocy -- nie wiem, dlaczego
    tak dziwnie. :) Zbudziłem się zalany krwią!!! Boże, jakie to piękne!!!
    Chyba oszalało coś w tym układzie krążenia!!! Zrobiło się mi gorąco,
    przyjemnie!!!! Jak ja to lubię!!! We krwi jest tak wiele cudownych
    substancji -- nie tylko tlen czy ,,jedzenie'', ale i inne!!! :)
    Dawno zauważyłem, że gdyby tak przyspieszyc krążenie krwi -- czułbym się lepiej!!!

    -=-

    Grecja to chyba nie Albania. :) A może mylę się?
    Mam tam dwa mocne po brzegi pucharu. ;) (czyli chyba po 88 groszy)
    Więc co -- zabierać? Jeśli tak, to dokąd?! W Mille mam na 7.5% bodajże. :)
    Szkoda, że wycofałem 8.5%, gdy tyle mi dali przed niemal rokiem, kiedy to
    złotówka padała na pysk...

    Przez te oskrzela zupełnie załamały się moje finanse, bo prawie nie wydaję!
    Zgroza!!! Trzeba by gdzieś wyskoczyć ,,za miasto''... :)
    I to najchętniej właśnie do Grecji!!! Ale nie mam z kim!!! Pełne AC, Assistance,
    gwarancja... Wszystko na marne!!! No dobra -- z AC przynajmniej skorzystałem... :)

    W Grecji pewnie jest ciepło o tej porze roku. :)
    W Hiszpanii tak samo...

    9 lat temu na spowiedzi kazano mi modlić się o mądrą dziewczynę!
    Dlaczego (za przeproszeniem -- do cholery!) Bóg nie wysłuchuje?!?

    Chętnie zobaczyłbym na własne oczęta karę pod Termopilami za opuszczenie pod
    Maratonem. :)
    Nawet greccy ;) Bogowie karali za nieudzielanie pomocy. :) Za to, że Spartanie
    jedynie
    modlili się w czasie, gdy Ateńczycy walczyli z Persami pod Maratonem, Leonidas ze
    swymi
    obrońcami został surowo ukarany pod Termopilami. Rzekomo zniewieściali Ateńczycy
    (choć
    cudem, bo bez pomocy Spartan mieli nikłe szanse) jednak wygrali. :) W obu wypadkach
    stawką
    było uchylenie się przed totalną zagładą cywilizacji greckiej. :) Ateńczycy
    Miltiadesa
    ocalili tę cywilizację poprzez swoją wygraną, podczas nieco później Spartanie za
    obronę
    strategicznego wąwozu i zbawcze opóźnienie w walce zapłacili życiem wszystkich swoich
    obrońców... :)

    Morał -- spartańskie wychowanie w połączeniu z nadmierną religijnością (czyli
    absurdalnym
    myśleniem) daje smutne efekty, podczas gdy piękno w połączeniu z rozumem daje
    zwycięstwa
    wbrew nadziei, o ile człowiek stanie do walki, choćby pozornie niemożliwej do
    wygrania... :)

    -=-

    To jak? Czyścić te mocne? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2009-12-10 13:46:30
    Od: schliesky <s...@g...com>

    On 10 Gru, 02:52, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > To jak? Czyścić te mocne? :)

    Przede wszystkim lepiej nie zadawać takich pytań :-) Bo jak wybuchnie
    panika, to na pewno się polbank nie utrzyma, jak zresztą każdy bank w
    takiej sytuacji.
    Islandii też niby do Albanii daleko, a było ciekawie. No, ale
    Brytyjczycy wybili im z głowy gwarantowanie depozytów tylko
    Islandczyków, a tak sobie kombinowali na początku. Grecy są w Unii,
    więc chyba takich jaj nie mogliby zrobić, nawet gdyby chcieli, bo by
    mieli Brukselę na karku?

  • 9. Data: 2009-12-10 23:10:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "schliesky" a...@s...goo
    glegroups.com

    > To jak? Czyścić te mocne? :)

    : Przede wszystkim lepiej nie zadawać takich pytań :-) Bo jak wybuchnie
    : panika, to na pewno się polbank nie utrzyma, jak zresztą każdy bank w
    : takiej sytuacji.

    IMO Polska w Eurobanku/Polbanku znaczy niewiele i nawet, gdyby wszyscy
    Polacy wycofali swoje depozyty z prawosławnego banku -- ten by nawet
    tego nie zauważył. :) I tak mają tu stale straty. :)

    : Islandii też niby do Albanii daleko, a było ciekawie.

    Aż tak ciekawie, że wszystko padło? Prawdę mówić, nie wiem, o co chodzi
    z tą Islandią. Ponadto... Chyba jednak Islandia to mniej bezpieczne
    miejsce od (jakby nie patrzeć -- kolebki cywilizacji?) Grecji. :)

[...]

    Na Brukselę raczej bym nie liczył. :)

    IMO Polska jest mniej stabilna od Grecji, choć do Estonii jej całkiem
    daleko. Jak się ma stabilność państwa do stabilności systemu bankowego
    czy do_stabilności_kraju/do_stabilności_gospodarki? Niby to jest ze sobą
    wzajemnie powiązane, ale może niekoniecznie tak mocno? Ostatecznie banki
    w Polsce nie są polskie, więc i stabilność systemu bankowego w Polsce
    niekoniecznie jest odzwierciedleniem stabilności gospodarki polskiej.

    -=-

    Może ustalmy jakiś gryps:

    -- zabierać pieniądze z Grecji, to inaczej:
    -- baza hotelowa w Grecji nie jest przystosowana do aktualnie panującej pogody
    -- nie zabierać stamtąd, o ile dany bank (bo może dorobimy się także innych banków
    greckich w Polsce) jest pewny, to inaczej:
    -- nie jest tam źle, ale nocleg pod namiotem odradzam

    aby nie budząc podejrzeń, ;) nie siejąc paniki i nie powodując upadku kurortu,
    poinformować resztę Grupowiczów o stanie Polbanku czy innego banku greckiego. :)

    -=-

    Więc jak -- w którym kurorcie, położonym na terytoriom Polski, panują złe warunki? ;)
    Można by jeszcze jakoś ponazywać te banki... Znaczy -- kurorty, aby nie pisać, że w
    PeKaO
    jest koszmarnie brudno, a karaluchy łażą tam po gościach? ;) Grypsy typu bAnk (od
    Alior)
    czy Bank (od BRE) lub Katarzyna (od polskiej kasy, czyli Kaśki) odpadają...

    -=-

    Ale ja dosłownie bym pojechał do Grecji. :)
    Na wycieczkę. :) Na miesiąc czy dwa... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-12-11 11:27:59
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hfrvrg$1da$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > w Polsce nie są polskie, więc i stabilność systemu bankowego w Polsce
    > niekoniecznie jest odzwierciedleniem stabilności gospodarki polskiej.

    Czyli jednak wychodzi na to, że sprzedaż polskiego sektora bankowego w
    zachodnie ręce przyniosła nam wymiernie korzyści :)