  • 11. Data: 2013-02-17 09:12:20
    Temat: Re: mBank czyli beton , w którym już niedługo będzie sobie można lajfstajlowo "pograć" przelewami ;)
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Feb 2013 09:56:18 +0100, TrzyLinie napisał(a):

    > Też tak myślę, ale to może oznaczać, że sporo osób "przeniosło" się
    > do Synka.

    Oczywiście, masz rację. Tyle że potwierdza to moją tezę z któregoś wątku
    obok - my tu przyglądamy się bankom przez lupę, kombinujemy jak konie pod
    górę, mamy konta w iluś instytucjach (muszę wreszcie powysyłać
    wypowiedzenia i zredukować do 10), sięgamy po odpowiednią kartę w danym
    sklepie - a ludzie mają jedno konto do wszystkiego i średnio ich obchodzi
    jakieś cudowanie i przelewanie z rachunku na rachunek.

    AK