  • 1. Data: 2004-05-31 08:38:59
    Temat: mBank czy Inteligo
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam wszystkich
    Mam zamiar założyć konto w mBanku lub Inteligo. Nie jestem tylko przekonany
    jaki bank wybrac.Konto to ma służyc mi jedynie jako tzw. konto zapasowe,
    awaryjne, gdzie nie będą wpływac moje pobory, tylko wpłaty własne . Mam
    zamiar używać go jedynie do przelewów za zakupy zrealizowane na allegro lub
    innego tego typu przelewy.
    Bardzo prosze doradźcie mi coś ze swego doswiadczenia

  • 2. Data: 2004-05-31 08:47:05
    Temat: Re: mBank czy Inteligo
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    a...@g...pl wrote:

> [...]
    > jaki bank wybrac.Konto to ma służyc mi jedynie jako tzw. konto zapasowe,
    > awaryjne, gdzie nie będą wpływac moje pobory, tylko wpłaty własne

    no to chyba raczej mBank, mimo ze sam uzywam Inteligo :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-05-31 08:48:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bardzo prosze doradźcie mi coś ze swego doswiadczenia

    Na allegro popularniejszy jest chyba mbank, ale właściwie nie ma znaczenia
    które konto wybierzesz - oba się nadają do Twoich celów ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-05-31 08:53:36
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

    > Na allegro popularniejszy jest chyba mbank, ale właściwie nie ma znaczenia
    > które konto wybierzesz - oba się nadają do Twoich celów ;-)

    Raczej mBank - skoro popularniejszy na Allegro, to przelewy będzie miał
    darmowe, poza tym darmowe prowadzenie konta - a w Inteligo musiałby utrzymywać
    co najmniej 100zł (czy 99?, jakoś tak).

    Pozdr.
    Michał

  • 5. Data: 2004-05-31 09:02:16
    Od: " " <a...@g...pl>

    > Raczej mBank - skoro popularniejszy na Allegro, to przelewy będzie miał
    > darmowe, poza tym darmowe prowadzenie konta - a w Inteligo musiałby
    utrzymywać
    > co najmniej 100zł (czy 99?, jakoś tak).

    Fakt -- do 100 zł opłata miesięczna za prowadzenie rachunku rzeczywiscie
    jest, ale myśle ze ponad 100 zł raczej zawsze będe miał.
    Opłata za przelew do innego banku w inteligo wynosi 0,99zl(poprzez strone
    WWW), natomiast w mBanku opłata jest 2 zl.
    Zgadza sie równiez i to , iz wiekszosc na Allegro ma konto w mBanku, teraz
    to juz sam nie wiem

  • 6. Data: 2004-05-31 09:06:27
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > WWW), natomiast w mBanku opłata jest 2 zl.

    chyba 50 gr jesli przelew idzie do innego banku

  • 7. Data: 2004-05-31 09:07:47
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    a...@g...pl wrote:

> [...]
    > Opłata za przelew do innego banku w inteligo wynosi 0,99zl(poprzez strone
    > WWW), natomiast w mBanku opłata jest 2 zl.

    mBank 0.50 zl indywidualne....z tego co pamietam

    > Zgadza sie równiez i to , iz wiekszosc na Allegro ma konto w mBanku, teraz
    > to juz sam nie wiem

    jednak mbank polecam ci do tych zalozen ktore sobie przyjales. sam mam
    inteligo, ale tylko dlatego ze uzywam jako konto glowne.

  • 8. Data: 2004-05-31 09:11:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > natomiast w mBanku opłata jest 2 zl.

    50 gr. do innego banku, za darmo pomiędzy kontami mbanku.

  • 9. Data: 2004-05-31 09:14:38

  • 10. Data: 2004-05-31 09:15:52
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć " " <a...@g...pl>
    Mon, 31 May 2004 09:02:16 +0000 (UTC) napisałeś:

> [...]
    > Opłata za przelew do innego banku w inteligo wynosi 0,99zl(poprzez strone
    > WWW), natomiast w mBanku opłata jest 2 zl.

    a nie 0,50 zl?

    --
    Laik