  • 21. Data: 2007-02-25 09:22:00
    Temat: Re: mBank KK - dziwne odsetki
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > ja nie zaplacilem 20groszy, bo nie wiedziaem a oni mi doliczyli
    > ubezpieczenie pozniej i zaplacc musialem 30zl, odwolalem sie ale to na
    > nic Pani z mlini (mBank) powiedziala ze nie ma takiej mozliwosci, troche
    > mnie ten bank zlosci zeby cos zalatwic.

    ale konto masz gratis, karte masz gratis etc...
    z czegos ten bank musi zyc, dlatego do "powazniejszych" uslug wybieram
    bank, ktory jednak posiada placowki i cos mozna tam zalatwic...
    mBank to po prostu McBank a wiadomo, ze w McDucku dobrego objadu nie
    zjesz tylko cos na szybko bez gwarancji, ze bedzie dobre...

    --

    pozdr.
    RobertS